پیوستن ایسا رای و لاکیث استنفیلد به فیلم عاشقانه‌ی The Photograph

19 March 2019 - 17:30

خبرها حاکی از این است فیلم درام عاشقانه‌ی The Photograph «عکس» محصول یونیورسال بازیگران نقش اصلی خودش را پیدا کرده و ایسا رای (Issa Rae) و لاکیث استنفیلد (Lakeith Stanfield) قرار است این دو نقش را بازی کنند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم The Photograph به نویسندگی و کارگردانی استلا مگی (Stella Meghie) داستان‌های عاشقانه‌ی متقاطعی در گذشته و زمان حال را دنبال می‌کند، اما هنوز مشخص نیست رای و استنفلید چه نقش‌هایی را بازی خواهند کرد.

ویل پکر (Will Packer)، جیمز لوپز (James Lopez)، سارا اسکات (Sara Scott) و میکا پرایس (Mika Pryce) تهیه کنندگان این فیلم هستند.

رای که با سریال یوتیوبی Awkward Black Girl «دختر سیاهپوست دست و پا چلفتی» مشهور شد، در حال طی کردن پله‌های ترقی با سریال Insecure با بازی و تهیه کنندگی خودش است که برای او نامزدی امی و گلدن گلوب را به ارمغان آورده است.

این بازیگر ۳۴ساله اولین حضور سینمایی خودش را در درام سیاسی The Hate U Give «تنفری که بروز می‌دهی» تجربه کرد که از طرف منتقدین و مخاطبان با استقبال خوبی روبرو شد. او به زودی در فیلم کمدی Little «کوچک» در کنار رجینا هال (Regina Hall) و مارسای مارتین (Marsai Martin) دیده خواهد شد.

استنفیلد طی پنج سال گذشته به موفقیت‌های بزرگی در عرصه‌ی سینما رسیده که با درام مستقل Short Term 12 آغاز شد و با نقش‌هایش در فیلم‌های Selma «سلما»، Get Out «برو بیرون»، Death Note «دفتر مرگ»، Sorry to Bother You «ببخشید مزاحم شما شدم» و سریال Atlanta «آتلانتا» ادامه یافت. او به زودی در فیلم معمایی پربازیگر Knives Out به کارگردانی رایان جانسون (Rian Johnson) حضور خواهد داشت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.