پیوستن بازیگران جدید به فیلم کمدی Desperados محصول نتفلیکس

19 March 2019 - 18:00

آنا کمپ (Anna Camp) بازیگر سری فیلم‌های Pitch Perfect «آوازخوان حرفه‌ای»، رابی آمل (Robbie Amell) بازیگر سابق سریال The Flash «فلش»، نسیم پدراد (Nasim Pedrad) بازیگر سابق برنامه‌ی Saturday Night Live «پخش زنده شنبه شب» و جیسون میچل (Jason Mitchell) به فیلم کمدی Desperados محصول نتفلیکس پیوستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم به کارگردانی لورن پالمیجیانو (Lauren Palmigiano) توسط مسیون نویک (Mason Novick) و جان فاینمور (John Finemore) تهیه می‌شود.

انتخاب بازیگران و آغاز سریع تولید فیلم بالاخره باعث شده این پروژه پس از ۱۰ سال توسعه وارد فاز تولید شود. فیلمنامه‌ی این فیلم نوشته‌ی الن راپاپورت (Ellen Rapoport) در سال ۲۰۰۹ وارد لیست سیاه فیلمنامه‌های آن سال شد با وجود اینکه نظر چندین کارگردان و تهیه کننده را به خودش جلب کرد اما هرگز تولید نشد.

این فیلم داستان زنی (با بازی پدراد) را دنبال می‌کند که عاشق مردی کامل می‌شود، اما وقتی آن مرد جواب تماس‌هایش را نمی‌دهد او هم با عصبانیت ایمیلی برای او می‌فرستد. وقتی آن زن متوجه می‌شود مرد موردعلاقه‌اش با جراحت‌های زیادی در بیمارستانی مکزیکی بستری شده، به همراه دوستانش راهی سفری دیوانه‌وار می‌شود تا آن ایمیل را از کامپیوتر آن مرد پاک کند.

کمپ در سه فیلم Pitch Perfect حضور داشته و در سریال Good Girls Revolt محصول آمازون هم بازی کرده است. او به زودی در کمدی رمانتیک The Wedding Year دیده خواهد شد.

آمل که نقش فایراستورم را در سریال The Flash بازی کرده بود، به بازیگر ثابتی در شبکه نتفلیکس تبدیل شده و در سریال A Series of Unfortunate Events «مجموعه حوادث ناگوار» و کمدی ترسناک The Babysitter «پرستار بچه» حضور داشته است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.