تصویر جدید فیلم Men in Black International:‌ اولین نگاه به بیگانه‌های شرور

19 March 2019 - 21:30

سونی پیکچرز تصویر جدیدی از فیلم موردانتظار Men in Black: International «مردان سیاهپوش: بین‌المللی» منتشر کرده که اولین نگاه به شرور‌های بیگانه‌ی تغییرشکل دهنده‌ی فیلم با بازی لورنت و لری نیکولاس بورژوا (Laurent and Larry Nicolas Bourgeois) را نشان می‌دهد. این دو بیشتر برای هنرهای موزون خودشان شناخته می‌شوند و Men in Black: International اولین تجربه‌ی سینمایی آن‌هاست. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جروم چن سرپرست جلوه‌های بصری فیلم در این باره گفته است:

این موجودات در حالت اصلی خودشان انرژی خالص هستند. اما برای هماهنگ شدن با سیاره‌ی زمین، خودشان را به شکل انسان‌ها درمی‌آورند. آن‌ها همچنین می‌توانند تغییرشکل بدهند: یعنی تغییر حالت از جامد به مایع، و تبدیل به جامدی دیگر به انتخاب خودشان. آن‌ها می‌توانند اشیاء را تغییرشکل دهند و از آن‌ها به عنوان سلاح استفاده کنند. این مهارتی جالب و جذاب است.

در فیلم Men in Black: International که در همان دنیای فیلم‌های سابق این فرنچایز روایت می‌شود، اما تامپسون (Emma Thompson) دوباره در نقش قبلی خودش حضور خواهد داشت. کریس همسورث (Chris Hemsworth)، تسا تامپسون (Tessa Thompson)، لیام نیسون (Liam Neeson)‌، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، کمیل نانجیانی (Kumail Najiani) و ریف اسپال (Rafe Spall) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم Men in Black: International به کارگردانی اف گری گری (F. Gary Gray) براساس فیلمنامه‌ای از آرت مارکوم (Art Marcum) و مت هالووی (Matt Holloway) در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۴ خرداد ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.