پیوستن دو بازیگر جدید به فیلم موزیکال West Side Story ساخته‌ی استیون اسپیلبرگ

20 March 2019 - 11:30

کوری استول (Corey Stoll) و برایان دارسی جیمز (Brian d’Arcy James) در اقتباس West Side Story «داستان وست ساید» ساخته‌ی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) به انسل الگورت (Ansel Elgort) و ریچل زیگلر (Rachel Zegler) پیوستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

الگورت و زیگلر نقش دو عاشق بدشانس به نام تونی، عضو سابق گروه سفیدپوستان جتس، و ماریا، خواهر کوچکتر رهبر گروه پورتوریکویی شارکس را بازی می‌کنند. دیگر بازیگران این فیلم ریتا مورنو (Rita Moreno)، آریانا دیبوز (Ariana DeBose)، دیوید آلوارز (David Alvarez) و جاش آندره ریورا (Josh Andrés Rivera) هستند.

استول نقش ستوان شرانک، کارآگاه پلیس نیویورک را بازی می‌کند که در حوزه استحفاظی خودش که نژادهای مختلفی در آن زندگی می‌کنند با مشکل آشوب‌های شهری روبرو شده، و دارسی جیمز نقش گروهبان کروپکه، پلیسی کهنه‌کار را بازی می‌کند که قلمروی گروه‌های جتس و شارکس را زیرنظر دارد.

این فیلم از روی نمایش موزیکال اریجینالی در سال ۱۹۵۷ اقتباس شده، نمایشی نوشته شده توسط آرتور لورانس (Arthur Laurents) با موزیکی از لئونارد برنستین (Leonard Bernstein) و ترانه‌هایی از استیون ساندهایم (Stephen Sondheim) با کارگردانی و طراحی رقص توسط جروم رابینز (Jerome Robbins).

استول سال گذشته در فیلم First Man «اولین انسان» نقش باز آلدرین را بازی کرد و قبلا به خاطر بازی در سریال House of Cards «خانه پوشالی» نامزد جایزه گلدن گلوب شده است. او به تازگی بیشتر در تئاتر حضور داشته است.

دارسی جیمز که سه بار نامزد جایزه تونی شده نیز در تئاتر به موفقیت‌های زیادی رسیده است. او به زودی در فیلم ابرقهرمانی X-Men: Dark Phoenix «مردان ایکس: دارک فینیکس» دیده خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.