پوسترها و تریلر جدید سری سوم جان ویک منتشر شدند

21 March 2019 - 21:51

سایت خبری Summit Entertainment پوسترهای جدید شخصیت‌های John Wick: Chapter 3 – Parabellum را کمی زودتر از تریلر این فیلم منتشر کرده که در آن‌ها شاهد چهره‌های آشنا و جدید در سری سوم این فرنچایز هستیم. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تریلر را از قسمت زیر و پوسترها را در انتهای خبر مشاهده کنید.

[highlight] [/highlight]

جان ویک به دو دلیل به Parabellum می‌رود. یکی بخاطر ۱۴ میلیون دلار جایزه‌ای که برای کشتن‌اش گذاشته‌اند و دیگری بخاطر نقض یک قانون مهم: کشتن آدم در هتل کانتیننتال. اعضای High Table دستور این قرارداد را داده‌اند. جان باید اعدام شود و مدیر کانتیننتال، وینستون، یک ساعت به ویک قبل از اینکه عضویت Excommunicado او لغو شود و از تمامی خدمات محروم گردد، وقت داده است. جان از صنعت خدمات برای زنده ماندن استفاده می‌کند تا از نیویورک جان سالم به در ببرد.

هیل بری (Halle Berry)، آنجلیکا هاستون (Angelica Huston)، ایشا کیت دیلان (Asia Kate Dillon)، مارک داکاسکاس (Mark Dacascos) و جیسون مانتزوکاس (Jason Mantzoukas) در کنار بازیگرانی همچون یایان رویان (Yayan Ruhian)، سسپ عارف رحمان (Cecep Arif Rahman) و تایگر هو چن (Tiger Hu Chen) ایفای نقش می‌کنند.

انتظار می‌رود لورنس فیشبرن (Laurence Fishburn)، لنس ردیک (Lance Reddick) و رابی رز (Ruby Rose) نقش‌های قبلی‌شان را مجددا بازی کنند و گویا هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) نیز تبهکار اصلی است. متاسفانه، کامن، کسی که در سری دوم حضور داشت، در این سری بازی نخواهد کرد.

دوباره درک کالستاد (Derek Kolstad) و چاد استالسکی (Chad Stahelski) برای کارگردانی فیلم که ۱۷ مه (۲۷ اردیبهشت ۹۸) اکران می‌گردد، بازگشته‌اند.

دنیای جان ویک به گسترش و توسعه خود ادامه داده و سریال تلوزیونی آن به نام The Continental از شبکه STARZ به تهیه کنندگی کریس کالینز (Chris Collins) پخش می‌شود و اسپین‌آف آن به نام Ballerina درباره کودکی است که وارد دنیای جان ویک می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.