دبیکی و پتینسون به فیلم جدید کریستوفر نولان پیوستند

21 March 2019 - 22:30

کریستوفر نولان (Christopher Nolan) همچنان برای فیلم جدیدش بازیگر جذب می‌کند. به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر، الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki) و رابرت پتینسون (Robert Pattinson) به فیلم جدید نولان پیوسته‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اطلاعات بسیار کمی درباره پروژه جدید نولان در دست است جز اینکه این فیلم را برادران وارنر می‌سازد. جان دیوید واشینگتون (John David Washington) ستاره فیلم BlacKkKlansman بازیگر نقش اول فیلم است. نولان فیلم‌نامه کار را نوشته و آن را به همراه همسرش، اما توماس (Emma Thomas) تولید می‌کند.

دبیکی یکی از بازیگران سری دوم نگهبانان کهکشان بود و شخصیت آیشا در این فیلم، در سری سوم نیز حضور خواهد داشت. او با بازی در فیلم Widows سال گذشته تحسین همگان را برانگیخت و حالا در فیلم The Cloverfield Paradox نتفلیکس ایفای نقش می‌کند.

پتینسون نیز با بازی در فیلم هری پاتر در سال ۲۰۰۵ و Goblet of Fire مشهور شد و بازی در نقش ادوارد کالن در سری فیلم‌های Twilight در سال‌های ۲۰۰۸-۲۰۱۲ نام او را بر سر زبان‌ها انداخت. او در سال‌های اخیر نقش اصلی نداشته و درام علمی‌تخیلی High Life او که ماه آینده اکران می‌شود، جدیدترین بازی‌اش است.

نولان سال ۲۰۱۷ با فیلم Dunkirk، درام درباره جنگ جهانی دوم، نامزد دریافت اسکار برای اولین بار شد. فیلم جدید او ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰ در سینمای آیمکس اکران می‌گردد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.