تاریخ اکران فیلم سفر در زمانی Bill and Ted 3 مشخص شد

21 March 2019 - 23:00

تولید فیلم Bill and Ted Face the Music «بیل و تد در برابر موسیقی» آغاز شد، آن هم ۳۰ سال پس از اینکه کیانو ریوز (Keanu Reeves) و الکس وینتر (Alex Winter) شخصیت‌های تد تئودور لوگان و بیل اس پرستون را به دنیا معرفی کردند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ریوز و وینتر در پیامی گفته‌اند:

ما می‌خواهیم از طرفداران سپاسگزاری کنیم.

فیلم Bill and Ted Face the Music در تاریخ ۲۱ اوت ۲۰۲۰ (۳۱ مرداد ۹۹) اکران خواهد شد، و داستان این دو دوست حالا میانسال را دنبال می‌کند که با فردی از آینده ملاقات می‌کنند که به آن‌ها می‌گوید فقط ترانه‌ی آن‌ها می‌تواند دنیا را نجات دهد و توازن را وارد دنیا کند.

در این فیلم همچنین شاهد حضور بچه‌های این دو نفر هستیم، همانطور که ریوز در این باره گفته است:

آن‌ها قطعا خصوصیاتی از پدر و مادرشان در خود دارند. پس باید منتظر ماند و دید چطور این رفتار را از خود بروز می‌دهند.

ریوز و وینتر به لطف حضور در فیلم Bill and Ted’s Excellent Adventure «ماجراجویی بسیار عالی بیل و تد» محصول ۱۹۸۹ مشهور شدند، که توسط استفن هرک (Stephen Herek) کارگردانی شد و تمرکزش روی دو نوجوان دوست‌داشتنی را دنبال می‌کرد که به کمک یک باجه تلفن در زمان سفر کردند. آن فیلم به شدت مورد استقبال طرفداران قرار گرفت و فیلم Bill and Ted’s Bogus Journey «ماجراجویی ساختگی بیل و تد» سال ۱۹۹۱ به عنوان دنباله ساخته شد.

Bill and Ted Face the Music به پروژه‌ای شخصی برای این دو تبدیل شده بود، و هردوی آن‌ها درباره‌ی امیدواری خودشان برای تولید آن صحبت کرده بودند.

کریس متیسون (Chris Matheson) و اد سولومون (Ed Solomon) سازندگان فیلم اصلی نوشتن فیلمنامه‌ی Bill and Ted Face the Music را برعهده داشته‌اند و دین پریسوت (Dean Parisot) کارگردانی فیلم را برعهده دارد.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.