پیوستن یاشپر پاکونن و سم استرایک به پایلوت سریال Dark Tower

22 March 2019 - 10:00

یاشپر پاکونن (Jasper Pääkkönen) و سم استرایک (Sam Strike) برای بازی در نقش‌های اصلی سریال The Dark Tower «برج تاریک» محصول آمازون که از روی آثار استفن کینگ (Stephen King) اقتباس شده انتخاب شدند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پاکونن که در فیلم BlacKkKlansman «بلکککلنزمن» و سریال Vikings «وایکینگ‌ها» حضور داشته و در فیلم Da 5 Bloods ساخته‌ی اسپایک لی حضور خواهد داشت، در این سریال نقش مرد سیاهپوش با نام اصلی رندال فلگ را بازی می‌کند. استرایک که در سریال‌های Timeless «بی‌انتها»، Leatherface «صورت چرمی»، Mindhunter «شکارچی ذهن» و Nightflyers «نایت‌فلایرز» حضور داشته در این سریال نقش رولند دشان ملقب به تفنگدار را بازی می‌کند.

در ابتدا قرار بود این سریال ارتباطی با فیلم ناموفق The Dark Tower با بازی ادریس البا (Idris Elba) و متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) محصول ۲۰۱۷ داشته باشد. اما آمازون نظرش عوض شد و تصمیم گرفت این سریال بیشتر به سری رمان‌های کینگ وفادار باشد.

این اقتباس به تولیدات بزرگ این شبکه مثل سریال پیش‌درآمد Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» که از الان قرار است دو فصل برای آن ساخته شود می‌پیوندد. آن سریال هم توسط جی‌دی پین (JD Payne) و پاتریک مک‌کی (Patrick McKay) ساخته می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.