سریال Defending Jacob دو بازیگر جدید اضافه کرد

22 March 2019 - 11:30

به گزارش ددلاین مایکل داکرتی (Michelle Dockery) بازیگر Downton Abbey و جیدن مارتل (Jaeden Martell) بازیگر The Book of Henry و It برای ایفای نقش‌های اصلی مینی سریال اقتباسی اپل از رمان پرفروش  ویلیام لندی (William Landay) یعنی Defending Jacob انتخاب شدند. داکرتی و مارتل همچنین به عنوان تهیه کنندگان اجرایی به کریس اونز (Chris Evans) ستاره‌ی دنیای سینماتیک مارول، در این سریال می‌پیوندند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

داکرتی قرار است تا نقش لاری باربر (Laurie Barber) را که همسر شخصیت اونز یعنی اندی (Andy) است بازی کند و مارتل هم نقش پسر آنها به نام جیکوب (Jacob) را بازی می‌کند. این مینی سریال ۸ قسمت دارد و مارک بومبک (Mark Bomback) هم شورانر آن است.

Defending Jacob یک داستان متمرکز بر شخصیت و هیجان انگیز است که بر اساس رمان لاندی که در سال ۲۰۱۲ توسط Random House منتشر شده است، ساخته می‌شود. این کتاب داستان یک پدر را که متهم به قتل پسر ۱۴ ساله‌اش است، روایت می‌کند.

داستان توسط مارک بومبک نویسنده‌ی Planet of the Apes و بر اساس رمان پرفروش لندی نوشته شده است و این مینی سریال توسط Paramount Television و Anonymous Content تهیه خواهد شد. مورتن تیلدام (Morten Tyldum) کارگردان Imitation Game بر روی صندلی کارگردانی این سریال خواهد نشست و در کنار کریس اونز تهیه کنندگی اجرایی آنرا هم بر عهده دارد.

استودیو Warner Bros در اصل قرار بود تا در سال ۲۰۱۲ اقتباسی از Defending Jacob را به یک فیلم تبدیل کند که محقق نشد.

داکرتی بخاطر ایفای نقش تحسین شده‌اش در نقش لیدی ماری کرالی (Lady Mary Crawley) در مجموعه‌ی درام Downton Abbey شناخته شده است. او برای سومین بار و برای ایفای نقش اول زن، نامزد جایزه‌ی امی شد. او مجددا نقش خود بعنوان لیدی ماری را در فیلم اقتباسی از این سریال فاخر از سر می‌گیرد.

مارتل اما بخاطر ایفای نقش فوق‌العاده‌ی خود بعنوان بیل دنبروگ (Bill Denbrough) در فیلم ترسناک It در سال ۲۰۱۷ که بر پایه‌ی رمان منحصر بفرد استفان کینگ با همین نام ساخته شد، شناخته شده است. وی در قسمت دوم فیلم It در کنار جیمز مک آووی (James McAvoy) و جسیکا چستین (Jessica Chastain) باز هم خواهد درخشید.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.