تصاویر و پوسترهای جدید Hellboy منتشر شدند

22 March 2019 - 17:00

سایت خبری لاینزگیت تصاویر جدیدی از ریبوت رو به آماده Hellboy منتشر کرده که دنیل دا کیم (Daniel Dae Kim) در نقش دیمو و ساشا لین (Sasha Lane) در نقش آلیس را نشان می‌دهند که نگاهی بر جنگ میان ضد قهرمان اصلی فیلم و موجود خیالی Gruagach دارد. دیوید هاربر (David Harbour) در این فیلم ایفای نقش می‌کند. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تصاویر را به همراه پوسترهای تازه منتشر شده فیلم در انتهای خبر مشاهده کنید.

دیوید هاربر، ستاره‌ی سریال Stranger Things (چیزهای عجیب)، نقش شخصیت اصلی را ایفا می‌کند و به ایان مک‌شاین (Ian McShane) می‌پیوندد که نقش پدر خوانده Hellboy، پروفسور تروور براتنهولم، را بازی می‌کند. میلا جووویچ (Milla Jovovich) نقش تبهکار فیلم، نیمو ملقب به ملکه خون، ساشا لین نقش آلیس مونان، پنه‌لوپه میچل (Penelope Mitchell) نقش جادوگر پیر، گانیدا، و دنیل دا کیم نقش بت دامیو را بازی می‌کنند.

وقتی از هاربر درباره شخصیت‌اش در فیلم پرسیده شد، گفت:

او قلبی دارد که خیلی خوب است و چیزی که من می‌بینم خیلی متفاوت و بزرگتر است. آن بیشتر شکسپیری است. آن اهریمن، جادوگر و چیزهایی از این قبیل دارد. اما بیشتر شبیه کسی است که توی شرایط بدی گیر افتاده و سعی دارد آدم خوبی باشد.

نیل مارشال (Neil Marshall) این فیلم را به قلم اندرو کاسبی (Andrew Cosby)، کریستوفر گلدن (Christopher Golden) و مایک میگنولا (Mike Mignola) کارگردانی می‌کند. لری گوردن (Larry Gordon) و لیود لوین (LIoyd Levin) این فیلم را به همراه مایک ریچاردسون (Mike Richardson) تولید می‌کنند.

فیلم Hellboy در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) اکران می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.