عنوان سری جدید ترمیناتور اعلام شد

22 March 2019 - 17:30

فیلم Terminator به کارگردانی تیم میلر (Tim Miller) و ساخته جیمز کامرون (James Cameron) عنوان Terminator: Dark Fate گرفت. اول نوامبر حمام خون دو فیلم ترمیناتور محصول پارامونت و اسکای‌دنس و Charlie’s Angels محصول سونی به راه می‌افتد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تا آنجا که ما می‌دانیم، پارامونت به این فیلم اعتماد کامل دارد و خیالش از بابت آن راحت است. هر دو فیلم مردها را جذب خواهند کرد. شاید در وهله اول Charlie’s Angels زنانه بنظر رسد اما تصاویر اکشن زنانه آن زمانی چالش‌برانگیز می‌شود که Alita: Battle Angel را می‌بینیم، همانطور که کاپیتان مارول بیشتر مردان را جذب کرد.

دلیل اینکه سونی اول نوامبر را برای ریبوت Charlie’s Angels به کارگردانی الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) انتخاب کرده، این است که این تاریخ مصادف با پخش سریال تلویزیونی موفق دهه ۷۰ و ۸۰ در ۱۹ سال پیش است. سونی از ابتدا این تاریخ را بعد از اعلام تاریخ اکران فیلم Wonder Woman 1984 در تابستان ۲۰۲۰ در نظر گرفته بود. پارامونت اعلام کرد که ترمیناتور ۲۳ اکتبر اکران می‌شود. هرچند ترمیناتور فیلم قدیمی‌تر و فرنچایز بزرگتری است، هر دو فیلم شانس خود را امتحان می‌کنند. آخرین سری Charlie’s Angels سال ۲۰۰۳ اکران شد و ترمیناتور قبلی تحت عنوان Terminator: Genisys کم‌فروش‌ترین سری این فرنچایز با ۸۹ میلیون دلار بعد از فیلم سال ۱۹۸۴ بود‌.

لیندا همیلتون (Linda Hamilton) و آرنولد شوارتزینگر (Arnold Schwarzenegger) برای بازی در نسخه تیم میلر بازگشته‌اند. جاش فریدمن (Josh Friedman)، دیوید گویر (David Goyer)، بیلی ری (Billy Ray) و جاستین رودز (Justin Rhodes) فیلم‌نامه را نوشته‌اند. کامرون، دیوید الیسون (David Ellison)، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) و دان گرانگر (Don Granger) فیلم را تولید می‌کنند‌. فاکس نیز تولید کننده و توزیع‌کننده داخلی آن است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.