ادریس البا در حال مذاکره نهایی برای پیوستن به Mouse Guard

23 March 2019 - 13:00

ادریس البا (Idris Elba) در مرحله مذاکره نهایی برای بازی در فیلم اقتباسی کمپانی فاکس، Mouse GuardMouse Guard، قرار دارد که وی بال (Wes Ball)، فیلم‌ساز سری فیلم‌های Maze Runner آن را می‌سازد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اندی سرکیس (Andy Serkis) و توماس برادی-سنگستر (Thomas Brodie-Sangster) نیز قرار است به این پروژه بپیوندند، که نوعی بازی تاج و تخت موش‌هاست و بصورت محرک فیلم‌برداری می‌شود و WETA جلوه‌های ویژه آن را می‌سازد.

فیلم Mouse Guard براساس کمیک و رمان گرافیکی نوشته دیوید پیترسن (David Peterson) است که دنیای قرون وسطا را نشان می‌دهد و داستان موش‌هایی است که قسم خورده‌اند از قلمروهایشان محافظت کنند. دشمنان آنان شکارچیانی مانند روباه و عقاب و دیگر حیوانات هستند. این مجموعه Archaia/Boom دو بار برنده جایزه Eisner شد.

البا نقش Celanawe را بازی می‌کند، شخصیتی شبیه اُبی-وان کنوبی که قهرمان افسانه‌ای بود و خیلی وقت پیش از بین رفته است.

سرکیس تبهکار این فیلم است، آهنگر گارد به نام Midnight که مخالف گارد امنیتی می‌شود. برادی-سنگستر نقش لیم را بازی می‌کند، یکی از جدیدترین گاردها و جوان‌ترین عضوهایی که باید شجاعتش را ثابت کند.

مت ریوز (Matt Reeves) این فیلم را به همراه راس ریچی (Ross Richie) و استفان کریستی (Stephen Christy) و همین‌طور جو هارت‌ویک جونیوز (Joe Hartwick Jr) تولید می‌کند.

ادریس تبدیل به یکی از بازیگران مورد تقاضا شهر شده است که قرار است در Suicide Squad جیمز گان و Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw بازی می‌کند.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.