تصویر جدیدی از جوکر منتشر شد

23 March 2019 - 13:30

تاد فیلیپس (Todd Phillips) کارگردان فیلم جدید جوکر، تصویر جدیدی از واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در نقش جوکر منتشر کرده است. یکی از سورپرایزهای برادران وارنر و دی‌سی در سال گذشته ایده‌ی ساخت فیلم‌هایی بود که در جامعه بزرگتری قرار نداشتند. این فیلم‌ها با کمیک Elseworlds دی‌سی مقایسه شده‌اند و این استودیوها فیلم بسیار مورد انتظاری درباره ریشه‌شناسی جوکر را با بازیگر برنده اسکارش می‌سازند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم سال گذشته حین فیلم‌برداری وقتی فینیکس در خیابان‌های نیویورک با گریم جوکر حضور پیدا می‌کرد، توجه زیادی به خود جلب کرد. فرار از دست پاپاراتزی‌ها غیرممکن بود و طرفداران دنبال اخبار بزرگترین دشمن بتمن بودند. فیلیپس برای مقابله با این انتشار تصاویر غیررسمی، تصویر رسمی از فینیکس در صحنه واقعی فیلم منتشر کرد.

این کارگردان به روز رسانی کوچکی از جوکر را امروز در صفحه اینستاگرام خود انجام داد. او در حال تدوین فیلم بعد از اتمام فیلم‌برداری در ماه دسامبر است و حالا وقت انتشار عکسی از فیلم رسیده است. در این تصویر جوکر را بدون گریم دلقک‌گونه‌اش می‌بینیم که با اشتیاق به تلویزیون خیره شده و نوارهای VHS را نگاه می‌کند.

درحالیکه این تصویر شاخصی از جوکر نیست، برای طرفداران بعد از ماه‌ها بی‌خبری جالب است. نکته جالب این عکس، طراحی داخلی خانه است که آرتور فلک (نام واقعی جوکر در فیلم) در آن قرار دارد. این دکور خانه کمی بهتر از چیزی است که انتظار داریم. شاید این اصلا خانه جوکر نباشد. شاید خانه قربانی‌ جدیدش باشد که جوکر برای اطلاعات بیشتر به فیلم‌هایشان نگاه می‌کند.

این‌ها تنها حدس و گمان هستند چون تصاویر صحنه‌های فیلم‌برداری جوکر را در حال صحبت کردن با شخصیت زازی بیتز نشان می‌دادند و همیشه آن روی دیوانه جوکر قابل تامل است. خوشبختانه این آخرین چیزی نیست که از جوکر می‌بینیم و تریلر فیلم به زودی منتشر خواهد شد. هنوز ۷ ماه تا اکران فیلم مانده و بودجه کم فیلم به اسن معنی است که تبلیغات گسترده‌ای برای فیلم صورت نمی‌گیرد و با وجود فیلم‌هایی همچون Pet Sematary, Shazam! و دیگر بلاک‌باسترهای تابستانی، زمان به زودی می‌گذرد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • ربین قهرمانی says:

    نقش جوکر فقط از هیث لجر زیبا بود که متاسفانه از دنیا رفت. این خواکین فینیکس، بیشتر شخصیت two face بهش میاد، نه جوکر. از این زاویه بیشتر به کریستین بیل شبیه است.