ABC فصل دوم سریال The Conners را خواهد ساخت

23 March 2019 - 14:16

فصل دوم سریال The Conners بازمی‌گردد. ورایتی گزارش می‌دهد که فصل دوم اسپین‌آف Roseanne، توسط ABC احیا شده است. و البته این خبر غافلگیر کننده نیست، در حالی که بر سر این اسپین‌آف بحث و جدال است، هر قسمت ار فصل‌های  آن در اینترنت، چیزی حدود ۹٫۵ میلیون تماشاگر دارد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

 The Conners کشمکش‌های روزانه انسان‌ها در لنفورد را بررسی می‌‌کند، که این مشکلات مثل گذشته نبودند. این خانواده‌ی نمادین که شامل جکی (Jackie)، دن (Dan)، دارلن (Darlene)، بکی (Becky) و دی جی گرپل (D.J. grapple) به همراه والدینشان می‌شوند، اتفاقات تلخ و شیرین زیادی مثل بارداری غیر منتظره، یک فشار مالی و قوانین آمریکا درباره‌ی قشر پیر و کارگر، که آن‌ها با جدا شدن از عشق، شوخی و استقامت و پایداری خانواده همراه است، را تجربه می‌کنند.

در اصل سریال کانرز قرار بود که یک سریال ۱۰ قسمتی باشد که در پاییز سال ۲۰۱۸ پخش شود. جان گودمن (John Goodman) در نقش دن، لوری متکالف (Laurie Metcalf9) در نقش جکی، سارا گیلبرت (Sara Gilbert) در نقش دارلن، لسی گورانسون (Lecy Goranson) در نقش بکی و مایکل فیشمن (Michael Fishman) در نقش دی جی به عنوان شخصیت‌های محبوب سریال کانرز به شمار می‌روند. The Conners شب‌‌های سه‌شنبه از شبکه‌ی ABC پخش خواهد شد.

تام ورنر (Tom Werner) در کنار سارا گیلبرت، بروس هلفورد (Bruce Helford)، دیو کپلن (Dave Caplan)، بروس راسموسن (Bruce Rasmussen) و تونی هرناندز (Tony Hernandez) به تهیه‌کنندگی اجرایی سریال می‌پردازد. بروس هلفورد، دیو کپلن و بروس راسموسن از نویسندگان این سریال نیز هستند. این سریال توسط تام ورنر و Werner Entertainment تهیه خواهد شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.