تمدید سریال ابرقهرمانی Runaways محصول مارول برای فصل سوم

25 March 2019 - 22:30

شبکه‌ی هولو رسما سریال ابرقهرمانی Runaways «فراری‌ها» محصول مارول را برای فصل سوم با ۱۰ اپیزود تمدید کرد. این خبر همراه ویدیویی از درخواست طرفداران برای تمدید این سریال منتشر شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جاش شوارتز (Josh Schwartz) و استفانی سویج (Stephanie Savage) در بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند:

ما خیلی خوشحالیم که قرار است داستان‌های بیشتری درباره‌ی Runaways روایت کنیم و از مارول، هولو، گروه بازیگران و عوامل عالی و مهم‌تر از همه مخاطبان از این بابت خیلی سپاسگزاریم. فصل سوم دورانی جادویی برای Runaways خواهد بود، که ارتباط ما با دنیای مارول را عمیق‌تر می‌کند. خیلی مفتخریم که قرار است دنیای خلق‌شده توسط برایان کی وان (Brian K Vaughn) و آدریان آلفونا (Adrian Alphona) را گسترش دهیم.

جف لوب رئیس بخش تلویزیونی مارول هم گفته است:

خیلی ممنونیم هولو! خیلی خوشحالیم که Runaways برای فصل سوم برخواهد گشت. جاش شوارتز و استفانی سویج و گروه نویسندگان عالی سریال نقشه‌های خوبی برای گروه بازیگران فوق‌العاده‌ی ما کشیده‌اند.

فراری‌ها خانه‌های خود (و والدین شرور خود) را ترک کرده‌اند و حالا باید یاد بگیرند روی پای خود بایستند. آن‌ها حین جستجو برای غذا و سرپناه و مراقبت از یکدیگر، متوجه می‌شوند باید با هم متحد بمانند. حالا به آن‌ها بستگی دارد تا دشمنان خود را یکبار برای همیشه شکست دهند. اما یک نفر پیامی مرموز برای جونا فرستاده… آیا جاسوسی بین فراری‌ها وجود دارد؟ در همین حین انجمن PRIDE در تلاش برای پیدا کردن فرزندان خود هستند، و جونا هم نقشه‌های خطرناک خودش را در سر دارد.

در سریال Runaways بازیگرانی از جمله آریلا بیرر (Ariela Barer) در نقش گرت یورکس، لیریکا اوکانو (Lyrica Okano) در نقش نیکو مینورو، رنزی فلیز (Rhenzy Feliz) در نقش الکس وایلدر، گرگ سالکین (Gregg Sulkin) در نقش چیس استاین، ویرجینیا گاردنر (Virginia Gardner) در نقش کارولینا دین و آلگرا آکوستا (Allegra Acosta) در نقش مالی هرناندز حضور دارند. جاش شوارتز و استفانی سویج شورانر و نویسندگان سریال بوده و تهیه‌کنندگی اجرایی آن را همراه جف لوب و جیم کوری (Jim Chory) برعهده دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.