تریلر فصل سوم Stranger Things پربیننده‌ترین تریلر نتفلیکس شد

25 March 2019 - 23:30

تریلر فصل سوم بسیار مورد انتظار سریال Stranger Things (چیزهای عجیب) روی کانال یوتیوب شبکه نتفلیکس موجود است‌. بعد از ماه‌ها پیش‌بینی، نتفلیکس سرانجام اولین تریلر کامل فصل سوم سریال را هفته گذشته منتشر کرد. بعد از اتمام فصل دوم، طرفداران این سریال موفق، بی‌صبرانه منتظر بازگشت هاکینز، ایندیانا هستند. این سریال اولین بار در سال ۲۰۱۶ پخش شد و از آن زمان به بعد، تبدیل به پدیده فرهنگی در میان مخاطبین شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال که دهه ۱۹۸۰ را نشان می‌دهد، داستان گروهی از بچه‌هایی است که با هیولاهای دنیای Uspide-Down (برعکس) می‌جنگند. این سریال که الهام گرفته از چندین فیلم و رمان است، بسیار محبوب شده است. مت و راس دافر (Matt and Ross Duffer) این سریال ترسناک علمی‌تخیلی را ساخته‌اند که نامه عاشقانه‌ای به دهه ۸۰ است که دوره زمانی نوستالژیکی است. سریال با ناپدید شدن یکی از شخصیت‌ها و از راه رسیدن دختری با قدرت بالا شروع شد.

حالا تریلر فصل سوم چیزهای عجیب، پر بیننده‌ترین سریال نتفلیکس در یوتیوب بوده است. این تریلر ۲۱ میلیون بار دیده شده، درحالیکه تریلر فصل دوم ۱۹ میلیون بار دیده شد.

با اینکه نتفلیکس در سال ۲۰۱۷ ساخت فصل سوم را تایید کرد، تا ماه ژوئیه روی آنتن نمی‌رود. از پایان فصل دوم تا الان، طرفداران سریال بیشتر شده است. برخلاف اینکه طرفداران خواهان بازگشت به هاکینز هستند، گویا این انتظار باعث محبوبیت بیشتر سریال شده است. چیزهای عجیب زیادی برای کاوش وجود دارند، و بدون شک فصل سوم بسیار دیدنی است. اطلاعات زیادی از فصل سوم در دست نیست جز اینکه قرار است به تابستان ۱۹۸۵ سفر کنیم. این تریلر هیولای ترسناک دیگری را نشان می‌دهد که هاکینز را تهدید می‌کند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.