پیوستن چیس کرافورد به لیلی کولینز در تریلر Inheritance

26 March 2019 - 14:00

چیس کرافورد (Chase Crawford)، که شهرتش را مدیون بازی در Gossip Girl (دختر سخن چین) است، به تیم بازیگران Inheritance (وراثت) پیوست؛ تریلر مستقلی به کارگردانی ووگن استین (Vaughen Stein) که هم اکنون در پروسه تولید به سر می‌برد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

از جمله بازیگران دیگر این فیلم عبارت‌اند از: سیمون پگ (Simon Pegg)، کانی نیلسن (Connie Nielsen)، لیلی کولینز (Lily Collins)، و پتریک واربرتون (Patrick Warburton).

فیلم‌نامه این فیلم که نوشته متیو کندی (Matthew Kennedy) است، داستان زنی (با بازی کولینز) را روایت می‌کند که پدرش- که رئیس یک خانواده سیاسی قدرتمند و ثروتمند است- را از دست می‌دهد. این پدر پس از مرگ برای دخترش پاکت نامه ای را به جا می‌گذارد که محتوی آدرس کلبه ای است که دختر یک مرد زندانی را در آن‌جا پیدا می‌کند، و این قضیه به اسراری منتهی می‌شود که خطر فروپاشی زندگی خودشان و تمام اطرافیانشان را در بر می‌گیرد.

کرافورد نقش برادر این زن را بازی می‌کند.

ریچارد بی. لویس (Richard B. Lewis) از طریق کمپانی Southpaw Entertainment و دیوید وولف (David Wulf) تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند.

کرافورد با بازی در شش فصل از درام فرهنگی موفق Gossip Girl، آن هم در کنار بلیک لیولی (Blake Lively) به شهرت رسید. به علاوه در کمدی مستقل Undrafted (بازیکن آزاد) هم بازی کرد و هم تهیه‌کننده اجرایی بود. در سریال Blood & Oil (خون و نفت) هم در کنار دان جانسون(Don Johnson) نقش‌آفرینی کرد. در آینده نیز شاهد حضورش در The Boys (پسران) و درام Charlie Says (چارلی می‌گوید) به کارگردانی چارلز منسون (Charles Manson) خواهیم بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.