بهترین سریال‌، انیمیشن و انیمه‌ سال ۲۰۱۸ از نگاه سینماگیمفا| بخش دوم

26 March 2019 - 17:00

پیرو نظرسنجی انجام شده در تاریخ ۴ فروردین و انتشار نتایج اولیه نظرسنجی بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ در این بخش به  سریال، انیمیشن و انیمه برنده از نگاه مخاطبین می‌پردازیم. شما عزیزان می‌توانید نظر نویسندگان سایت پیرامون این بخش‌ها را نیز در قسمت زیر مشاهده کنید.

بهترین سریال درام کدام است؟

برنده: سریال

عباس پیرداده- نویسنده سایت: سریال The Americans در وهله‌ی نخست ممکن است یک سریال کاملا جاسوسی به نظر بیاید که در دوران جنگ سرد، و حوادث و حواشی این دوره می‌گذرد، که این بستر را دست مایه‌ای برای داستان‌گویی و خلق شخصیت‌هایش قرار داده است. اما با پیشرفت داستان و عبور از فصل اول سریال، می‌بینیم که با یک درام خانوادگی قوی، با شخصیت‌های پرداخت شده مواجه هستیم، و سازندگان اثر، بنا را فقط بر خلق یک فضای جاسوسی و تعلیق ناشی از حوادث بین جاسوسان و جاسوسه‌های دو طرف قرار نداده‌اند. عنوان‌بندی سریال یکی از بهترین و مرتبط‌ترین عنوان‌بندی‌هایی است که تا به حال دیده‌ام، عنوان‌بندی که رابطه‌ی مستقیم و درخوری با محتوای سیاسی،‌ فرهنگی، اقتصادی و داستان سریال دارد. عنوان‌بندی اثر تلفیقی از تقابل‌ها و معرفی جهت‌گیری‌ها‌ی هر دو کشور در یک برهه‌ی تاریخی حساس است.

بهترین انیمیشن سال ۲۰۱۸ کدام است؟

برنده:

آرش بوالحسنی- نویسنده سایت: مردعنکبوتی را احتمالا باید محبوب‌ترین ابرقهرمان، حداقل در میان مردم آمریکا، دانست. قهرمانی که برخلاف خیل عظیمی از دیگر قهرمانان نه در یک شهر خیالی مانند آتلانتیس و گاتهام، بلکه در نیویورک زندگی می‌کند. انیمیشنی که به اولین اثر سینمایی تبدیل شده که واقعا همان حس و حال قهرمان بودن (مردعنکبوتی بودن) را به مخاطب القا می‌کند. ساخته کریس میلر (Chris Miller) و فیل لرد (Phil Lord) در این راه به نحوه شایسته‌ای از داستان‌سرایی و سبک خاص انیمیشنی تا شخصیت‌پردازی و استعاره برای رساندن پیامش استفاده می‌کند و به این ترتیب، تبدیل به اثری ماندگار می‌شود که هر کسی در هر رده سنی و هر شرایطی می‌تواند از آن لذت ببرد و آن حس خوب را تجربه کند.

بهترین انیمه سال ۲۰۱۸ کدام است؟

برنده: 

پارسا طامه- نویسنده سایت: بخش اول فصل سوم انیمه attack on titan به شکل بسیار زیادی خوب ظاهر شد. از داستان زیبا و جذاب آن تا صحنه‌های اکشنی که کاملا در ذهن ماندنی خواهند شد.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.