سرویس استریم جدید اپل با نام +Apple TV رونمایی شد

26 March 2019 - 17:30

اپل طی مراسمی مخصوص از سرویس استریم جدید خودش به نام +Apple TV رونمایی کرد، که در آن شاهد سریال‌ها، فیلم‌ها و مستندهای اریجینال مختلفی ساخته‌ی نوابغ سینما و تلویزیون خواهیم بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سرویس اشتراکی اریجینال اپل شامل برنامه‌های جدیدی ساخته شده توسط هنرمندان بزرگ دنیا می‌شود. بین این هنرمندان استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)، جی.جی. آبرامز (J.J. Abrams)، ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan)، جان ام. چو (Jon M. Chu)، جنیفر انیستون (Jennifer Aniston)، ریس ویترسپون (Reese Witherspoon)، جیسون موموآ (Jason Momoa)، اکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer)، اپرا وینفری (Oprah Winfrey) و دیگران حضور دارند.

ادی کیو (Eddy Cue) نایب رئیس بخش برنامه‌های اینترنتی اپل در این باره گفته است:

خیلی مفتخریم که بهترین گروه از داستان‌سرایان در دنیا – در جلو و پشت دوربین – قرار است با +Apple TV همکاری کنند. خیلی خوشحالیم که به مخاطبان خودمان نگاهی کوتاه به +Apple TV نشان داده‌ایم و منتظریم در پاییز امسال این برنامه‌های جدید را با آن‌ها به اشتراک بگذاریم. +Apple TV خانه‌ای برای برخی از داستان‌های اریجینال با کیفیت بالا خواهد بود که طرفداران سینما و تلویزیون تاکنون ندیده‌اند.

در اپلیکیشن Apple TV مشترکان از برنامه‌های الهام‌بخش و زیبایی با داستان‌های عمیق و شخصیت‌های جذاب بهره‌مند خواهند شد که بدون تبلیغات در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت. اپل همچنین اپلیکیشن Apple TV و شبکه‌ی Apple TV را معرفی کرد که از ماه مه آغاز به کار خواهند کرد. این اپلیکیشن رویکرد جدیدی نسبت به بررسی و تماشای سریال‌ها، برنامه‌های ورزشی و اخبار ارائه خواهد داد. از ماه مه پیش رو، مشترکان می‌توانند به صورت جداگانه وارد شبکه‌ی Apple TV و اپلیکیشن Apple TV شوند.

این اپلیکیشن همچنین برنامه‌های مختلفی از ۱۵۰ سرویس استریم دیگر از جمله آمازون و هولو به مشترکان پیشنهاد خواهد داد. هزینه‌ی اشتراک Apple TV پاییز امسال اعلام خواهد شد.

برخی از برنامه‌های جدید این سرویس استریم که طی این مراسم معرفی شدند شامل سریال آنتولوژی Amazing Stories «داستان‌های شگفت‌انگیز» از استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)، درام The Morning Show «نمایش صبحگاهی» با بازی جنیفر انیستون (Jennifer Aniston)، ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) و استیو کارل (Steve Carell)، سریال See با بازی جیسون موموآ (Jason Momoa) و آلفری وودارد (Alfre Woodard) و سریال Little America «آمریکای کوچک» از کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) بودند. جی.جی. آبرامز (J.J. Abrams) نیز همراه سارا بریلس (Sarah Bareilles) بالای سن رفت که ترانه‌ی Little Voice را اجرا کرده بود، و همچنین اپرا وینفری (Oprah Winfrey) پس از آن‌ها دو سریال مستند خودش با همکاری اپل را معرفی کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.