پوسترهای جدید Avengers: Endgame سرنوشت شوری را مشخص کردند

27 March 2019 - 09:00

پس از وقایع غم‌انگیزی که بعد از بشکن تانوس در پایان فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» رخ داد، سرنوشت تمام شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول که آن زمان در صحنه حضور نداشتند باعث ایجاد سوالاتی در ذهن طرفداران شد. تا زمانی که خبری توسط کوین فایگی (Kevin Feige) اعلام نمی‌شد، یا آن شخصیت‌ها در تریلر Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» زنده یا پودرشده نشان داده نمی‌شدند نمی‌دانستیم چه شخصیتی از این فرنچایز زنده مانده یا مرده است. دیروز استودیوی مارول چندین پوستر از شخصیت‌های Avengers: Endgame منتشر کرد، که شامل کسانی که مرده‌اند هم می‌شوند. پوستر تمام کسانی که در فیلم Avengers: Endgame زنده هستند به صورت رنگی است، اما پوستر کسانی که زنده نیستند به رنگ سیاه و سفید منتشر شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بیشتر این پوسترها شامل اطلاعاتی می‌شدند که از قبل می‌دانستیم، اما یک سورپرایز غم‌انگیز هم بین آن‌ها وجود داشت که طرفداران انتظار آن را نداشتند. شوری با بازی لتیشیا رایت (Letitia Wright) پوستر مخصوص خودش را داشت، اما متاسفانه این پوستر به رنگ سیاه و سفید بود و نشان داد خواهر کوچکتر پلنگ سیاه و احتمالا جانشین او از بشکن تانوس جان سالم به در نبرده است.

سوالات زیادی پیرامون سرنوشت شوری در Infinity War به وجود آمده بود، و از زمان اکران آن فیلم گزارشات ضدونقیضی در این باره منتشر می‌شد. تابستان گذشته، چند ماه پس از اکران Infinity War از آنجلا باست (Angela Bassett) پرسیده شد آیا شخصیت او یعنی راموندا مادر تچالا پس از بشکن زنده مانده است یا خیر. او گفته بود به همراه دخترش شوری از این واقعه جان سالم به در برده است.

 البته وقتی اولین تریلر Avengers: Endgame منتشر شد، جنبه‌ی دیگری از این داستان را دیدیم. در یک صحنه، بروس بنر به صفحات کامپیوتری نگاه می‌کند که تصاویر شخصیت‌های شناخته‌شده که پس از بشکن گم شده بودند را نشان می‌داد. شوری در کنار پیتر پارکر با بازی تام هالند (Tom Holland) ‌در یکی از این صفحات دیده شد، در حالی که در فیلم دیده بودیم پیتر پودر شده است. مرد مورچه‌ای تنها شخصیت در آن صفحات بود که پس از بشکن زنده مانده بود، اما آن زمان فکر می‌کردند او مرده چون در دنیای کوانتومی گیر افتاده بود.

حالا که شوری رسما مرده اعلام شده، دنیای سینمایی مارول بدون پلنگ سیاه مانده است. تنها اهالی واکاندا که زنده مشاهده شده‌اند ام‌باکو و اوکویه بودند که اوکویه در Endgame نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

فیلم Avengers: Endgame در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت ۹۸)‌ اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.