ابراز ناراحتی میسی ویلیامز نسبت به تاخیر در اکران فیلم The New Mutants

27 March 2019 - 09:30

در مصاحبه‌ی جدید میسی ویلیامز (Maisie Williams) با رولینگ استون، این بازیگر درباره‌ی فصل پایانی سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» و همبازی خودش سوفی ترنر (Sophie Turner) حرف‌های خوبی زده است. اما چیزی که او در موردش ابراز ناراحتی کرده سرنوشت فیلم جدیدش یعنی The New Mutants «جهش یافته‌های جدید» محصول فاکس بوده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این اقتباس کامیک‌بوکی ترسناک مدت زیادی در دست توسعه بوده، اما حین تولید با مشکلات زیادی روبرو شده است. با اینکه فعلا تاریخ اکران تابستانی برای این فیلم اعلام شده، اما این احتمال وجود دارد به دلیل ادغام دیزنی و فاکس این تاریخ دوباره تغییر کند. ویلیامز که نقش ولفزبین را در فیلم بازی می‌کند، از این قضیه کاملا ناراحت است. ویلیامز با عصبانیت در این باره گفته است:

کی میدونه این لعنتی کی قراره اکران بشه.

او همچنین توضیح داده این فیلم قرار بوده برای ترسناک‌تر شدن متحمل فیلمبرداری‌های مجدد شود. البته این فیلمبرداری‌های مجدد هنوز عملی نشده‌اند. ویلیامز حتی از یکی از همبازی‌های خودش یعنی چارلی هیتون (Charlie Heaton) درباره‌ی شرایط این فیلم سوال کرده، اما او هم پاسخی در این زمینه نداشته است.

ویلیامز همچنین امیدوار است The New Mutants بعدا با فیلم‌های X-Men «مردان ایکس» کراس‌اور داشته باشد. ترنر همبازی او در سریال Game of Thrones در فیلم ابرقهرمانی Dark Phoenix «دارک فینیکس» نقش جین گری را بازی می‌کند. ویلیامز دوست دارد ولفزبین با بازی او در فیلمی جین گری را ملاقات کند. ویلیامز در این باره گفته است:

اگر آن‌ها این کار را نکنند خیلی کار احمقانه‌ای کرده‌اند.

ویلیامز همچنان امیدوار است The New Mutants بالاخره اکران شود. او در این باره گفته است:

امیدوارم این مصاحبه باعث اکران هرچه زودتر این فیلم شود.

فیلم The New Mutants قرار است ۲ اوت ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۹۸) اکران شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.