Game of Thrones: در فصل هشت سانسا و آریا متحد می‌شوند و مرگ‌های زیادی در راه است

27 March 2019 - 13:00

میسی ویلیامز (Maisie Williams) چیزهای جدیدی درباره فصل هشت Game of Thrones (بازی تاج و تخت) گفته است. در ادامه خبر با سینماگیمفاسینماگیمفا همراه باشید.

بازیگر نقش محبوب آریا استارک در مصاحبه با EW، درباره شخصیت‌اش، فیلم‌نامه فصل آخر، پیوند محکم میان آریا و سانسا و پایان سریال گفته: “امسال مرگ‌های زیادی می‌بینیم.”

همانطور که قبلا گزارش شده فصل آخر ۶ قسمت دارد که دنریس تارگارین (با بازی امیلیا کلارک) و جان اسنو (با بازی کیت هرینگتون) به وینترفل می‌روند و در آنجا سانسا استارک (با بازی سوفی ترنر) و آریا آماده‌ی جنگ شمال با پادشاه شب می‌شوند.

بعد از اینکه فیلم‌نامه رو خواندم، به عقب برگشتم و دوباره فصل اول رو تماشا کردم، چون بیشتر بخش‌های اون مربوط به فصل اول می‌شدند. صحنه‌های زیادی شبیه به هم هستند و من اون فصل رو نگاه کردم تا یادم بیاد چه صحنه‌هایی رو بازی کردم. میخواستم آریا مثل جوانی‌هایش تمام تلاشش رو بکنه. امسال اینطوری خواهد بود که شخصیت او بیشتر دوگانه است و احساسات و خاطره‌های زیادی دارد مثل خاطره خانواده و چیزهایی که براشون جنگیده تا متفاوت باشه، و همچنان مسیر خودش رو ادامه می‌دهد تا سرسی رو بکشه و لیستش رو مرور می‌کنه و به آخرش نزدیک‌تر می‌شود. فاصله‌ای بین آریایی که می‌خواهد سعی کند کسی که دوست دارد، باشه- به معصومیت و سادگی‌اش برگرده- و کار ناتمامش وجود دارد.

همانطور که در قسمت آخر فصل هفت دیدیم، آریا و سانسا در فصل آخر متحدتر می‌شوند که بخاطر دوستی این دو، این رابطه عمیق‌تر هم شده است.

خیلی پیش نمیاد که سانسا با کسی همراه بشه. فصل قبلی برای سانسا خیلی سخت بود چون جان همش به فکر خودش بود و این سانسا رو تلخ‌تر کرد. در این فصل می‌بینید که سانسا و آریا با هم متحد می‌شوند و گاهی هم به جان کمک می‌کنند. کنار سوفی بودن خیلی خوب بود. من و سوفی‌دوستان نزدیک هستیم.

همانطور که قبلا در جلد اختصاصی مجله درباره جنگ وینترفل گفتیم، آریا در اولین صحنه جنگ اصلی حضور پیدا خواهد کرد، قسمتی که برای بازیگران و عوامل فیلم نفس‌گیر بود.

حس می‌کنم همیشه بخشی از این سریال بزرگ بودم اما بخشی از این قسمت‌ها بودن، ما رو شکل می‌دهد، این اولین تجربه من در یک صحنه جنگ بزرگ است.

اینکه آریا زنده می‌ماند یا نه را باید منتظر ماند و دید. این بازیگر چیزی درباره واکنش طرفداران بعد از دیدن قسمت آخر گفت:

مردم نمی‌خواهند این سریال تمام بشه، هرطوری هم که تمام بشه، مردم نمی‌خواهند به پایان برسه. برای همین پایان سریال به مذاق خیلی‌ها خوش نخواهد آمد چون “پایان” هیچ‌وقت جالب نبوده است. متوجه منظورم که هستید؟ نحوه پایان سریال از نظر ما کاملا درسته و من فکر می‌کنم وقتش بود که تموم بشه.

ویلیامز درباره برنامه‌های آینده‌اش اینگونه گفت:

خیلی واسه چیزی که در راهه استرس دارم و می‌خوام خودم رو توی بازیگری ثابت کنم و بیشتر توی سریال‌هایی از این دست بازی کنم‌. برای یه شخصیت شانس زیادی وجود نداره و طیف گسترده‌ای از بازی‌ها هست که میخوام سراغ آن‌ها برم. پس هرچه پیش آید خوش آید.

منبع: EW

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.