ویدیو: سوپرمن را در کنار Supergirl ببینید

25 September 2016 - 09:00

دانلود ویدیو با کیفیت HD 720p | دانلود ویدیو با کیفیت ۳۶۰p

کمتر از یک ماه دیگر با شروع فصل دوم سریال Supergirl فاصله داریم و این بار سریال توسط شبکه The CW پخش خواهد شد. با اینکه فصل اول طرفداران ثابتی را برای خود پیدا کرد ولی هنوز هم انتظارات شبکه CBS را برآورده نکرد و نتیجتاً ساخت سریال به شبکه The CW منتقل شد. البته این انتقال بسیار منطقی به نظر می‌آید، چرا که تهیه‌کننده دیگر سریال‌های DC گرگ برلانتی (Greg Berlanti)، قبلا نیز این شبکه را خانه خود می‌دانست و آزادی عمل بیشتری در این شبکه دارد. به نظر CW برای موفقیت Supergirl و دیگر سریال‌های خود با محوریت ابرقهرمانان، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای حضور تمام سریال‌های دنیای DC در یک شبکه، احتمال به وجود آمدن کراس‌اُور است. این موضوع را می‌دانیم که کراس‌اُوری بزرگ با حضور Supergirl، The Flash، Arrow و Legends of Tomorrow در راه است و بعد از آن کراس‌اُوری موزیکال نیز بین Supergirl و The Flash وجود خواهد داشت. اگرچه احتمال وجود کراس‌اُورهای مختلف خود هیجان انگیز است ولی تهیه‌کنندگان و شبکه، سرمایه گذاری چشم‌گیری به طور خاص بر روی سریال Supergirl انجام داده‌اند و کاراکترها و بازیگران جدیدی را به آن اضافه کرده‌اند.

در هفته‌ها و ماه‌های اخیر این موضوع را فهمیده‌ایم که کاراکترهایی چون Miss Martian «دوشیزه مریخی»، Mon-El و متالو در فصل دوم حصور خواهند داشت، در حالی که لیدا کارتر (واندر وومن سابق در دنیای تلویزیون) در نقش رئیس جمهور ایالات متحده خواهد بود. این موضوع نیز مشخص شده‌است که دشمن ثابت دولت، پروژه کادموس (که در فصل اول نمایش داده شد) دشمن اصلی در فصل دوم خواهد بود. ولی تمام این معرفی‌ها، هیجان انگیزترینِ آنها نیست. مهم‌ترین خبر، حضور شخصیت Superman به صورت ثابت در دو قسمت از فصل پیش روی Supergirl است.

قبلا تصاوری از شخصیت سوپرمنِ تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin) منتشر شده‌بود ولی هرگز ویدیویی از او را در لباس سوپرمن ندیده بودیم. CW با انتشار تبلیغی جدید این دو ابرقهرمان کریپتونی را در کنار یکدیگر به نمایش گذاشت.

این تبلیغ کوتاه ولی گیرا است. در ابتدای ویدیو شاهد یک هواپیما یا سفینه دولتی هستیم که تعادل خود را ظاهرا از دست داده و در حال سقوط به سمت زمین است. و در ادامه می‌بینیم که صداهای متفاوت رادیویی یا تلویزیونی امید خود را اظهار می‌کنند که کاش ابرقهرمانان آنها این صحنه را ببینند و از به وقوع پیوستن آن جلوگیری کنند. در آخر دو قهرمان را می‌بینیم که در کنار یکدیگر و معلق در هوا هستند و پس از نگاه به یکدیگر، به سمت محل وقوع حادثه پرواز می‌کنند.

پس درست که است که این ویدیو کوتاه است ولی عملکرد خوبی را در رابطه با ایجاد انتظارات برای فصل جدید به نمایش می‌گذارد. مهم نیست که موافق یا مخالف به کارگیری هوچلین به عنوان سوپرمن هستید، مهم به وجود آمدن هیجانی است از دیدن این دو ابرقهرمان در کنار یکدیگر حاصل می‌شود. پس اگر از کسانی هستید که در انتظار این سریال هستند، چند هفته دیگر با دیدن این دوقهرمان در کنار یکدیگر فاصله دارید.

فصل دوم Supergirl در تاریخ ۱۹ مهر پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.