تصویر جدیدی از پشت‌صحنه‌ی فیلم Jumanji 3 منتشر شد

27 March 2019 - 14:00

همینطور که تولید Jumanji 3 «جومانجی ۳» در حال انجام است، دواین جانسون (Dwayne Johnson) بار دیگر تصویری از پشت‌صحنه‌ی این دنباله منتشر کرده که در آن جانسون و همبازی‌اش کارن گیلان (Karen Gillan) یونیفورم‌های جدید خودشان را پوشیده‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دنباله‌ی فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» محصول ۲۰۱۷ مدتی است به نویسندگی اسکات روزنبرگ (Scott Rosenberg) و جف پینکنر (Jeff Pinkner) آغاز شده است. جیک کاسدان (Jake Kasdan) کارگردان فیلم قبلی دوباره برای کارگردانی این فیلم برگشته است. این فیلم قرار است کریسمس پیش‌رو اکران شود، و تولید آن از ژانویه در آتلانتا و هاوایی آغاز شده و تا یک ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

در این فیلم شاهد بازگشت دواین جانسون (Dwayne Johnson)، کارن گیلان (Karen Gillan)، کوین هارت (Kevin Hart)، جک بلک (Jack Black)، الکس وولف (Alex Wolff)، مدیسون آیسمن (Madison Iseman)، داریوس بلین (Darius Blain)، مورگان ترنر (Morgan Turner)، نیک جوناس (Nick Jonas) و ریس داربی (Rhys Darby) خواهیم بود. بازیگران جدیدی از جمله دنی دویتو (Danny DeVito)، Awkwafina (اوکوافینا)، دنی گلاور (Danny Glover) و دانیا رامیرز (Dania Ramirez) در این فیلم به آن‌ها پیوسته‌اند.

فیلم Jumanji 3 در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.