مارول بالاخره حضور والکری در Avengers: Endgame را تایید کرد

27 March 2019 - 15:30

شایعات زیادی پیرامون حضور شخصیت والکری با بازی تسا تامسپون (Tessa Thompson) در فیلم موردانتظار Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» مطرح شده بود، و حالا مارول بالاخره حضور او در این فیلم را تایید کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پس از دستگیر کردن ثور و تحویل او به گرندمستر در فیلم Thor: Ragnarok «ثور:‌ رگنراک»، والکری تغییر عقیده داد و به متحد مهمی برای ثور در نبرد با هلا تبدیل شد. ثور، هالک، والکری، لوکی، هایمدال و گلادیاتورهای نجات‌یافته از ساکار با همکاری هم مردم آزگارد را نجات دادند. لوکی و هایمدال هردو در سکانس ابتدایی Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بینهایت» توسط تانوس کشته شدند. ثور و هالک زنده ماندند، اما سرنوشت برخی از شخصیت‌های Thor: Ragnarok همچنان نامشخص باقی مانده بود. کورگ و والکری بین این شخصیت‌ها بودند.

مارول پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های Avengers: Endgame با عنوان «انتقام سقوط کرده‌ها را بگیرید» ‌منتشر کرده است. پوسترهای سیاه و سفید نشان می‌دهند آن شخصیت یا توسط تانوس و یا توسط بشکن او کشته شده است. در یکی از این پوسترها چهره‌ی والکری را به صورت رنگی می‌بینیم، که یعنی او قطعا در این فیلم حضور دارد. این پوستر همچنین نشان می‌دهد والکری قربانی بشکن تانوس نشده و قرار نیست در پایان فیلم دوباره زنده شود. اگرچه این نکته قبلا توسط تسا تامپسون و جو روسو (Joe Russo) کارگردان فیلم تایید شده بود، اما اولین باری است که مارول حضور او در Avengers: Endgame را تایید کرده است.

از زمانی که تامپسون همراه ثور با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) سر صحنه فیلمبرداری Avengers: Endgame دیده شد این احتمال می‌رفت که او نقشی در این فیلم داشته باشد. البته والکری در تریلرها حضور نداشت، و نام تسا تامپسون در پوستر فیلم که شامل ۱۶ شخصیت می‌شد مشاهده نشد.

غیبت والکری در تریلرها و بیشتر تصاویر تبلیغاتی فیلم نشان می‌دهد نقش او در این فیلم احتمالا خیلی کم خواهد بود. اما پوستر او با عبارت «انتقام سقوط کرده‌ها را بگیرید» نشان می‌دهد او احتمالا یکی از قهرمانانی است که در نبرد نهایی با تانوس حضور خواهد داشت. شاید حضور والکری به یک سکانس اکشن بزرگ در پایان فیلم محدود شود. صرف نظر از این قضیه، والکری شخصیت محبوبی در Thor: Ragnarok بود، پس هر نقشی در Avengers: Endgame داشته باشد توسط طرفداران با استقبال خوبی روبرو خواهد شد.

در همین حین که مارول به انتشار پوستر شخصیت‌های Avengers: Endgame ادامه می‌دهد شاید اطلاعات بیشتری درباره‌ی بازیگران جدید اضافه شده به فیلم افشا شود. این احتمال وجود دارد که قهرمانان دیگری در فیلم حضور داشته باشند که حضور آن‌ها هنوز توسط مارول تایید نشده است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.