ساندرا بولاک قرار بوده در فیلم‌های The Matrix نقش نئوی زن را بازی کند

27 March 2019 - 16:00

لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura) تهیه‌کننده‌ی سری فیلم‌های The Matrix «ماتریکس» اعلام کرد ساندرا بولاک (Sandra Bullock) قرار بوده در این فرنچایز نقش نئوی زن را بازی کند. فیلم The Matrix محصول سال ۱۹۹۹ همچنان یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های علمی تخیلی تاریخ سینماست، و روش‌های مبارزه‌ای خاص و تیراندازی‌های جذابش پروژه‌های زیادی را تحت تاثیر قرار داد. آن فیلم به کارگردانی واچوفسکی‌ها (Wachowskis) آغازی برای دوران حرفه‌ای این دو بود که با وجود فراز و نشیب‌های زیاد، همیشه موردتوجه مخاطبان قرار گرفته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مثل بسیاری از فیلم‌های دیگر، بازیگرانی که در The Matrix حضور داشتند از ابتدا قرار نبوده برای بازی در آن انتخاب شوند. با اینکه کیانو ریوز (Keanu Reeves)، لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne) و کری ان ماس (Carrie-Anne Moss) امروزه بیشتر برای بازی در نقش‌های نئو، مورفیوس و ترینیتی در سری The Matrix شناخته می‌شوند، ممکن بود یکی یا همه‌ی آن‌ها در این سری بازی نکنند. ابتدا قرار بود ویل اسمیت (Will Smith) نقش نئو را بازی کند، اما او بازی در این نقش را نپذیرفت. اما به نظر می‌آید اسمیت تنها کسی نبوده که در ابتدا برای بازی در نقش نئو انتخاب شده بود.

لورنزو دی بوناونتورا تهیه‌کننده‌ی سری فیلم‌های The Matrix در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرده ساندرا بولاک قرار بوده نقش اصلی این سری را بازی کند. با توجه به اینکه واچوفسکی‌ها آن زمان هنوز در سینما شناخته‌شده نبودند، دی بوناونتورا تحت فشار قرار گرفته بود تا بازیگر بزرگی را برای بازی در نقش اصلی انتخاب کند، تا جایی که آن‌ها متقاعد شدند نقش نئو را برای یک بازیگر زن بازنویسی کنند. البته در آن صورت هم قرار بوده این شخصیت نام نئو را داشته باشد.

بولاک چند سال پیش طی مصاحبه‌ای گفته بود برای نقش ترینیتی انتخاب شده بود، و از اینکه این نقش را نپذیرفته خیلی پشیمان است. او گفته به یاد نمی‌آورد دی بوناونتورا برای نقش نئو با او مذاکره کرده باشد، اما معتقد است بازیگران کاملا مناسبی برای فیلم انتخاب شده بودند. شاید در آینده مشخص شود او همچنین قرار بوده نقش مورفیوس را در این فیلم بازی کند!

صرف نظر از این شوخی‌ها، هرساله شایعات زیادی درباره‌ی تولید یک بازسازی یا دنباله برای The Matrix شنیده می‌شود، و با توجه به موفقیت بازسازی‌های جدید هالیوودی که از بازیگران زن در نقش اصلی استفاده می‌کنند، این احتمال وجود دارد به زودی شاهد فیلمی با حضور نئوی زن باشیم. اگر این اتفاق بیفتد، حضور بولاک در چنین فیلمی چه در نقش اصلی یا مکمل اتفاق جالبی خواهد بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.