FX قسمت چهارم سریال Better Things را خواهد ساخت

27 March 2019 - 23:06

حدود یک ماه پس از آنکه خانواده‌ی پاملا ادلون (Pamela Adlon) در فصل سوم از سریال Better Things «چیز های بهتر» بازی کردند، و آن‌ها با درخشیدن در آن و کسب نظرات مثبت در هفته‌های جاری، به انتقادهای منفی منتقدان پاسخ دادند. طبق گزارش هالیوود ریپورتر، FX فصل چهارم از این سریال را خواهد ساخت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این سریال بیشتر روی سم فاکس (Sam Fox) که پاملا ادلون نقش وی را بازی می‌کند، مرکزیت دارد. یک کارگر تنها که با صداقت دختران خود را بزرگ می‌کند. مکس (Max) که مایکی مدیسون (Mikey Madison) نقش او را بازی می‌کند، فرانکی (Frankie) که هانا آلیگود (Hannah Alligood) نقش او را بازی می‌کند و دوک (Duke) که آلیویا ادوارد (Olivia Edward) نقش او را بازی می‌کند به ترتیب در نقش مادر، پدر و مربی سم، و پلیس را بر عهده دارند چرا که سم به دنبال مادرش می‌گردد. فیل (Phil) که سلیا ایمری (Celia Imrie) نقش او را بازی می‌کند، یک مهاجر انگلیسی است که آن طرف خیابان زندگی می‌کند. سم بخاطر دخترانش، با عشقش و همینطور مادرش دعوا می‌کند، گاهی اوقات سم احساس گناه می‌کند و با عشق آن را پر می‌کند. سم تلاش می‌کند تا زندگی‌اش را بدست گیرد و دخترانش را به سمت درست هدایت کند، و با دوستانش سرگرم شود، وی در زمان خاصی تحت فشار بوده است.

با گذشت هر فصل، سریال Better Things الهام بخش‌تر می‌شود و ذهن بیننده را بیشتر درگیر خودش می‌کند و خلاقیت پاملا ادلون، او را به یکی از شخصیت‌های خوب تلویزیون بدل کرده است. جان لندگرف (John Landgraf) رئیس استودیوی FX در بیانیه‌ای گفته است:

به ندرت پیش می‌اید که سریالی در عین اینکه شخصی است، بین المللی و در راه کشف چیزهایی در زمینه پدر و مادری کردن به شیوه‌ای مدرن، و همچنین خانواده و زندگی باشد. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که این سریال را با ساخت فصل چهار توسعه دهیم و همکاری باورنکردنی‌مان را با پاملا و تیم شگفت انگیزش و همچنین بازیگران فوق العاده Better Things ادامه دهیم.

به علاوه درخشیدن در فیلم، نویسندگی و همکاری با فیلم به عنوان شورانر، پاملا ادلون همه‌ی ۱۲ قسمت از فصل جدید را کارگردانی خواهد کرد، همانطوری که ۱۰ قسمت فصل ۲ را کارگردانی کرد.

پاملا در یک بیانیه توضیح داد:

من بسیار سپاس‌گزار و هیجان‌زده هستم که سریال را برای فصل جدید آماده کنم و همکاری خلاقانه‌ام را با تیم فوق‌العاده‌ی FX ادامه دهم.

دو فصل اول از این سریال توسط کمپانی Louis C.K.’s production برای FX تهیه شده است. به هر حال این شبکه تمام اتهامات مربوط به ارتباط یک کمدین با پیگ نیوتون (Pig Newton) که در اواخر سال ۲۰۱۷ که با بیانیه‌هایی مشکل‌ساز شده بودند را، از بین برد.

فصل سوم سریال Better Things، سه‌شنبه ها ساعت ۷ شب از شبکه FX پخش می‌شد. خلاصه‌ی دو قسمت قبلی فیلم را در شبکه‌های FX و Hulu مشاهده کنید.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.