مصاحبه ویدیویی کریس ایوانز درباره‌ی آینده‌ی کاپیتان آمریکا

28 March 2019 - 09:00

کریس ایوانز (Chris Evans) از سال ۲۰۱۱ و با فیلم Captain America: The First Avenger «کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو» به عضو ثابت دنیای سینمایی مارول تبدیل شد، اما آیا او پس از فیلم موردانتظار Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» لباس ابرقهرمانی خود را آویزان خواهد کرد؟ در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طی مصاحبه‌ای با هالیوودریپورتر، ایوانز درباره‌ی آخرین خاطره‌ی خودش از صحنه‌ی فیلمبرداری Avengers: Endgame گفت:

آن لحظات به شدت احساسی بودند.

در حالی که این بازیگر و استودیوی مارول هنوز تایید نکرده‌اند او در آینده هم در این فرنچایز حضور خواهد داشت یا خیر، اما او ممکن است وداع خودش با این دنیای ابرقهرمانی را لو داده باشد. او در این باره گفته است:

باید قبل از اینکه شما را از قطار بیرون بیاندازند خودتان پیاده شوید.

ایوانز همچنین در توئیتر پیامی احساسی خطاب به بازیگران و عوامل فیلم منتشر کرد. او در این پست نوشته بود:

فیلمبرداری Avengers 4 به پایان رسید. این روزی کاملا احساسی بود. بازی کردن این نقش به مدت ۸ سال برای من افتخار بزرگی بوده است. خطاب به همه در جلو و پشت دوربین و مخاطبان، برای این خاطرات خوب از شما سپاسگزارم!

پس از اظهارات ایوانز درباره‌ی تصمیمش برای کارگردانی در سال ۲۰۱۴، شایعات پیرامون بازنشستگی او از بازیگری پس از Endgame شنیده می‌شد. او در این مصاحبه صحبت‌های خودش را شفاف‌سازی کرد:

من هرگز از کلمه‌ی بازنشستگی استفاده نکردم. برای یک بازیگر خیلی ناراحت‌کننده است که بگوید قصد بازنشستگی دارد – این حرفه چیزی نیست که بتوان از آن بازنشسته شد.

هنوز سرنوشت کاپیتان آمریکا در فیلم بعدی Avengers مشخص نیست، و ایوانز هم چیزی را در این باره افشا نکرده است. او درباره‌ی فیلم گفته است:

این فیلم خوبی است. فیلم واقعا خوبی است. من یک ساعت اول آن را دیده‌ام.

او به شوخی در ادامه گفت:

باورم نمی‌شود آن‌ها تریلری برای فیلم منتشر کردند چون بیشتر آن، داستان فیلم را لو می‌دهد. ببینید، بیشتر شخصیت‌ها …

سپس جلوی دهانش را می‌گیرد و می‌گوید:

شاید اصلا نباید این را می‌گفتم.

ایوانز همچنین درباره‌ی وسایل و لباس‌هایی از صحنه‌ی فیلم‌های Captain America شامل سپر و کلاهش که برای خودش به خانه برده صحبت کرده است:

من در نهایت کل لباس ابرقهرمانی خودم را به خانه می‌برم. تا حالا چنین درخواستی به تیم سازنده نداده‌ام. کریس کل لباس خودش را به خانه برده. من هم لباس کاملم را می‌خواهم.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.