سازنده ی سریال لوک کیج عنوان سه اپیزود ابتدایی را اعلام کرد

31 July 2016 - 21:00

نتفلیکس اخیرا با تولید و نمایش سریال های باکیفیت برگرفته از کامیک های مارول مدتیست که هواداران خود را خشنود کرده است و این بار نیز با ساخت و پخش سریال لوک کیج(Luke Cage) بار دیگر بینندگان را با خود همراه خواهد کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

تا به حال دو فصل از دردویل تولید شده که در فصل آخر آن فرانک کسل(Frank Castle) معروف به مجازاتگر معرفی شد که سریال مختص به وی در حال تولید است. ما همچنین شاهد ماجراهای جسیکا جونز بودیم که در طی آن چندین بار با لوک کیج فناناپذیر مواجه می شود. حال سریال مجزای لوک کیج قرار است در تاریخ سی ام سپتامبر سال جاری از نتفلیکس پخش شود.

علی رغم وجود سرنخ ها و اشارات بسیار به لطف وجود مصاحبه ها و نمایش تریلر جدید در کامیک کان مبنی بر اینکه داستان سریال در چه جهتی پیش خواهد رفت، ما هنوز درک درستی از نحوه ی پیشبرد داستان لوک کیج نداریم. آیا سریال کاملا بر محور داستان های شخصی لوک کیج خواهد بود؟ آیا بخش اعظم سریال به صورت فلش بک روایت می شود؟ آیا رابطه جسیکا جونز با لوک کیج در داستان اثر دارد؟ آیا به دوستی او با دنی رند(Danny Rand) یا همان مشت آهنین(Iron Fist) اشاره ای می شود؟ آیا داستان لوک کیج به هر طریقی به گرد آمدن مدافعان(The Defenders) ختم خواهد شد؟

کاکر(Coker) در توئیتی که اخیرا به اشتراک گذاشته عنوان سه قسمت ابتدایی سریال را اعلام کرده است که در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید:

cage cage1

کاکر پیش از این اعلام کرده بود که عنوان هر قسمت فصل اول لوک کیج نام یکی از آهنگ های گروه Gang Starr خواهد بود و تا به حال نیز همینطور بوده است. به عنوان مثال «Moment Of Truth» عنوان پنجمین آلبوم این گروه است که در سال ۱۹۹۸ منتشر شد. «Code Of The Streets» نام آهنگی در آلبوم Hard to Earn سال ۱۹۹۴ آنهاست و «Who’s Gonna Take the Weight?» نام آهنگی در آلبوم سال ۱۹۹۱ این گروه به نام Step in the Arena می باشد.

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.