چارلی برنت به فصل دوم سریال You از نتفلیکس می‌پیوندد

28 March 2019 - 13:12

سریال You «تو» از نتفلیکس، در حال گسترش بازیگران خود برای ساخت فصل دوم این سریال است. طبق گزارشی که ددلاین به انتشار آن پرداخته است، بازیگر سریال تلویزیونی Russian Doll «عروسک روسیه‌ای»، چارلی برنت (Charlie Barnett) در فصل دوم سریال نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. چارلی برنت نقش گیب (Gabe) را که یک متخصص تب سوزنی و یک متخصص روانشناسی موفق است، بازی می‌کند که زندگی کاملی در نیویورک دارد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در فصل دوم سریال باز هم پن بدگلی (Penn Badgley) و امبر چیلدرز (Ambyr Childers) به ایفای نقش خواهند پرداخت. از بازیگران جدیدی که به  فصل دوم به سریال پیوستند می‌توان به ویکتوریا پدرتی (Victoria Pedretti) بازیگر سریال The Haunting of Hill House، رابین لورد تیلور (Robin Lord Taylor) بازیگر سریال Gotham، ادوین بران (Adwin Brown) بازیگر فیلم Heathers، کریس د الیا (Chris D’Elia) بازیگر سریال Workaholics، جیمز اسکالی (James Scully) بازیگر فیلم Heathers و جنا اورتگا (Jenna Ortega) بازیگر سریال Jane the Virgin اشاره کرد.

در فصل اول از سریال You، یک مرد کتابدار و یک مدیر با استعداد که پن بدگلی نقش او را بازی می‌کند، با یک خانوم نویسنده و مشتاق علم که الیزابت لیل (Elizabeth Lail) نقش او را بازی می‌کند، می‌خواهند محدودیت‌های «عشق» را محک بزنند. زمانی که این نویسنده (الیزابت) مدیر کتابخانه می‌شود، او تبدیل به یک زن وسواسی و بی دست و پا و ناخوشایند می‌شود. پن سعی می‌کند با استفاده از رسانه‌های اجتماعی و اینترنت به وی نزدیک شود.

فصل دوم این سریال برگرفته از رمان Hidden Bodies است که گلدبرگ (Goldberg) را دنبال می‌کند که او به لس‌آنجلس سفر می‌کند و عشق سرآشپزش را ملاقات می‌کند که دیگر به رسانه‌های اجتماعی، علاقه‌ای ندارد.

سریال You توسط  Berlanti Productions تولید خواهد شد، و برلانتی (Berlanti)، گمبل (Gamble)، سارا اسچچتر (Sarah Schechter)، جینا گیرولامو (Gina Girolamo)، لیسلی مورگنیستین (Leslie Morgenstein) و مارکوس سیگا (Marcos Siega) از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.