تریلر بین‌المللی انیمیشن Toy Story 4 با صحنه‌های جدید منتشر شد

28 March 2019 - 14:00

فرنچایز محبوب ساخته‌ی دیزنی/پیکسار تابستان امسال با Toy Story 4 «داستان اسباب‌بازی ۴» برخواهد گشت و طرفداران دوباره شاهد همکاری باز،‌ وودی و دیگر رفقای آن‌ها خواهند بود. اولین تریلر Toy Story 4 هفته‌ی پیش منتشر شد، و ماجراجویی احساسی که این اسباب‌بازی‌ها باید وارد آن شوند را در آخرین فیلم این فرنچایز نشان داد. فقط چند روز بعد، دیزنی نسخه‌ی دیگری از تریلر برای مخاطبان بین‌المللی منتشر کرد، که در آن شاهد صحنه‌های جدید و زیرداستان دیگری از داستان اصلی هستیم. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این تریلر جدید، لحن شادتری نسبت به تریلر قبلی این انیمیشن دارد. در این تریلر شاهد لحن جالبی که در ابتدا مخاطبان را شیفته‌ی فرنچایز Toy Story کرده بود، و همچنین مشکلاتی که در طول فیلم برای باز لایت‌یر به وجود می‌آید هستیم.

تریلر اول مشخص کرد وودی وارد ماموریتی برای بازگرداندن فورکی به خانه و پیش بانی شده، که باعث می‌شود او وارد فروشگاه عتیقه‌جاتی تاریک و ترسناک شود، جایی که در آن با عشق قدیمی خودش بو پیپ روبرو می‌شود. در این تریلر جدید، می‌بینیم که باز در حال جستجو برای وودی است، و در نتیجه وارد کارناوالی نزدیک آن فروشگاه عتیقه‌جات می‌شود.

با توجه به این دو تریلر، Toy Story 4 ترکیب جالبی از شادی و غم را در کنار هم دارد، دقیقا مثل دیگر فیلم‌های Toy Story، که اصلا هم کار بدی نیست.

انیمیشن Toy Story 4 در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.