وقوع فصل زمستان در تصاویر منتشر شده از فصل نهم سریال The Walking Dead

29 March 2019 - 13:00

شبکه AMC، تصاویر فصل نهم و پایانی سریال  The Walking Dead (مردگان متحرک) را تحت عنوان “کولاک” منتشر کرده است، که مانع جدیدی که کاراکترهای اصلی سریال برای زنده ماندن باید از آن عبور کنند را به تصویر می‌کشد، و این مانع چیزی نیست جز برف. این فصل جدید که نوشته آنجلا کانگ (Angela Kang) است و توسط گرگ نیکوترو (Greg Nicotero) کارگردانی می‌شود، ۳۱ مارس به روی آنتن می‌رود. شما می‌توانید تمام عکس‌ها را در قسمت زیر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

خلاصه این فصل پایانی از این قرار است: “پس از خسارات و تلفات طاقت‌فرسا، انسان‌ها دوباره باید به استقبال یک کولاک مهلک بروند؛ در حالی که گروهی باید با دشمن درون مقابله کنند، گروه دیگر بایستی تصمیم مهم مرگ و زندگی بگیرند.”

در نیمه دوم فصل نهم سریال The Walking Dead، گروه‌های منجی فیلم را مشاهده می‌کنیم که پیر و جوان هم‌چنان در حال مقابله با تأثیر حوادثی هستند که در طول شش سال گذشته اتفاق افتاده است. از زمان ناپدید شدن کاراکتر ریک، خیلی از این کاراکترها نه تنها نسبت به همدیگر بلکه در مواردی حتی نسبت به خودشان هم بیگانه شده‌اند. و تنها چیزی که می‌دانند این است که خطر مسلمی آنها را تهدید می‌کند. و به زودی هم در می‌یابند که جهان ماورأ آن‌طوری که فکر می‌کردند نیست.

قوانین و روش‌های زنده ماندن گروه دیگر امنیت آنها را تضمین نمی‌کند. یک خطر کاملا جدید پیش رویشان قرار گرفته است، و آن‌ها خیلی زود متوجه می‌شوند که این خطر اصلا شبیه خطرهایی که تا به حال با آن مواجه شده‌اند و تحمل کرده‌اند نیست. پس گروه در مورد هر آن‌چه که می‌بینند، شروع به پرسش خواهند کرد. هر آن‌چه که ممکن است در این جهان پس از آخرالزمانی، نرمال و عادی به نظر برسد، می‌تواند واقعا نگران‌کننده تر و ترسناک‌تر از وقتی باشد که برای اولین بار این مصیبت رخ داد. تنها چیزی که باعث اطمینان خاطر است ارتفاع و تعداد تیرکهاست.

سریال The Walking Dead، یکشنبه ها ساعت ۹ شب از شبکه AMC پخش می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.