آنجلینا جولی در حال مذاکره برای بازی در فیلم The Eternals

28 March 2019 - 21:00

فیلم‌ The Eternals، یکی از جالب‌ترین پروژه‌‌‌های دنیای سینمایی مارول، فاز چهارم این استودیو است، درحالیکه گروه کهکشانی دنیای خیالی را به شیوه جالبی معرفی می‌کند. و گزارش شده یکی از بازیگران درجه یک به این پروژه ملحق می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گزارش صورت گرفته از سوی پایگاه خبری هالیوود ریپورتر، آنجلینا جولی (Angelina Jolie) در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم جدید استودیو مارول است.‌ هنوز نقش او در این فیلم مشخص نشده اما گویا او اولین بازیگری است که به این پروژه می‌پیوندد.

جولی نام کاملا قابل توجهی در دنیای فیلم و سرگرمی است جایی که او در آثاری همچون Girl, Interrupted, Mr. And Mrs. Smith و Maleficent ایفای نقش کرده است. بازی در Maleficent نمونه اخیر حضور او در دنیای مارول است و در سال ۲۰۱۵ شایعه شد او چشم به کارگردانی کاپیتان مارول دوخته است.

فیلم The Eternals قبلا در سال ۱۹۷۶ توسط جک کیربی (Jack Kirby) بعد از بازگشت او به کمیک‌های مارول ساخته شد. کیربی New Gods را ساخت اما قبل از داستان‌پردازی فیلم، ساخت این کمیک کنسل شد. فیلم The Eternals بسیار شبیه New Gods بود اما در جذب مخاطب با شکست مواجه شد و قبل از اتمام داستان کنسل شد. با اینکه این گروه خیلی میان طرفداران مارول شناخته شده نیست، آن‌هایی که اخبار مارول را بطور جدی دنبال می‌کنند، می‌دانند چرا آن‌ها برای این دنیا عالی هستند.

کوین فایگی (Kevin Feige) در مصاحبه‌اش در سال گذشته اظهار داشت:

واکنش شما به آشنا نبودن با Eternals جالب است، چون خیلی از شماها با Guardians of the Galaxy هم آشنا نبودید و حتی شناختی از Avengers یا Iron Man نداشتید. برای همین، پیدا کردن داستان‌های جالبی که مردم درباره‌شان شنیده باشند یا نه، و ساخت فیلم آن‌ها کاری است که ما انجام می‌دهیم.

کلویی زویی (Chloe Zhoe) فیلم Eternals را کارگردانی می‌کند و تولید آن اواخر امسال آغاز می‌شود. هالیوود ریپورتر اعلام کرده که بخشی از فیلم درباره ارتباط میان ایکاریس، مردی با انرژی کهکشانی و سرسی، که میان آدم‌ها زندگی می‌کند، است.

منبع: کامیک‌بوک

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.