تاریخ اکران فیلم زامبی‌محور The Dead Don’t Die مشخص شد

28 March 2019 - 22:00

فیلم زامبی‌محور The Dead Don’t Die «مرده‌ها نمی‌میرند» با بازی بیل ماری (Bill Murray) و آدام درایور (Adam Driver) و به کارگردانی جیم جارموش (Jim Jarmusch) در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۹۸) اکران خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در این فیلم که پربازیگرترین فیلم زامبی‌محور تاریخ سینماست بازیگران دیگری از جمله تیلدا سوئینتن (Tilda Swinton)، کلویس سونی (Chloë Sevigny)، استیو بوشمی (Steve Buscemi)، دنی گلاور (Danny Glover)، کیلب لندری جونز (Caleb Landry Jones)، رُزی پرز (Rosie Perez)، سلنا گومز ‌(Selena Gomez)، ایگی پاپ (Iggy Pop)،‌ سارا درایور (Sara Driver)، رِزا (RZA)، کارول کین (Carol Kane) و تام ویتس (Tom Waits) حضور دارند. این سومین همکاری جارموش با کمپانی فوکوس فیچرز است که قبلا فیلم Broken Flowers «گل‌های پرپر» محصول ۲۰۰۵ را با همکاری این کمپانی ساخته بود که با فروش ۱۵ میلیونی به پرفروش‌ترین فیلم دوران حرفه‌ای جارموش تبدیل شد.

وقتی تولید این فیلم با چنین گروه بازیگرانی اعلام شد عده‌ی زیادی را شگفت‌زده کرد، پس جالب است بدانیم واکنش مردم نسبت به این فیلم چگونه خواهد بود. ماری که در فیلم زامبی‌محور Zombieland «سرزمین زامبی‌ها» هم بازی کرده در زمان معرفی این فیلم درباره‌ی آن گفته بود:

این یک فیلم زامبی‌محور است. جیم جارموش داستانی زامبی‌محور نوشته که به شدت خنده‌دار است و بازیگران بزرگی در آن حضور دارند: نام این فیلم The Dead Don’t Die است و فیلمبرداری آن از تابستان آغاز می‌شود. اما من در آن نقش یک زامبی را بازی نمی‌کنم.

فیلم The Dead Don’t Die برخلاف عنوانش بازسازی فیلمی به همین نام محصول سال ۱۹۷۵ نیست. آن فیلمی زامبی‌محور بود که به ریشه‌های این ژانر برگشته بود و در آن ری میلاند (Ray Milland)‌ نقش ارباب برده‌های زامبی به نام جیم ماس را بازی می‌کرد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.