تصاویر جدیدی از پشت‌صحنه‌ی فیلم ابرقهرمانی Morbius منتشر شد

28 March 2019 - 22:30

همینطور که فیلمبرداری فیلم مستقل Morbius «موربیوس» محصول سونی در لندن ادامه دارد، تصاویر جدیدی از پشت‌صحنه‌ی این فیلم نگاه دیگری به جرد لتو (Jared Leto) در نقش این ضدقهرمان مشهور و همبازی او مت اسمیت (Matt Smith) را در صحنه‌های فیلمبرداری این فیلم ارائه می‌کنند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در این تصاویر شاهد حضور دنیل اسپینوزا (Daniel Espinosa) در کنار لتو در صحنه‌های فیلمبرداری در خیابان‌های لندن هستیم. در دیگر تصاویر هم شاهد شخصیت اسمیت هستیم که در حال چک کردن گوشی خودش است و لباس شخصیت لاکسیس کراون را پوشیده است.

لباس لتو نشان می‌دهد این فیلم حداقل از نظر بصری از سری کامیک‌بوکی نوشته شده توسط جو کیتینگ (Joe Keatinge) و ریچارد السون (Richard Elson) در سال ۲۰۱۳ الهام گرفته است. در آن کامیک‌ها موربیوس در بروکلین نیویورک زندگی می‌کرد و حین کنترل کردن ذات خون‌آشامی خودش به صورت تصادفی جنگی بین دسته‌های خلافکار به راه انداخت.

فیلمبرداری این فیلم تا ماه مه ادامه خواهد داشت، و لتو ماه گذشته تصویری از شخصیت خودش منتشر کرده بود.

در فیلم Morbius به کارگردانی دنیل اسپینوزا براساس فیلمنامه‌ای از برک شارپلس (Burk Sharpless) و مت سازما (Matt Sazama)، جرد لتو در نقش موربیوس خون‌آشام زنده، مت اسمیت در نقش لاکسیس کراون، آدریا آرجونا (Adria Arjona) در نقش مارتین بانکرافت و جرد هریس (Jared Harris) حضور دارند.

فیلم Morbius در تاریخ ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۹۹) اکران خواهد شد.

 

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.