نقش‌آفرینی کلسی گرمر و جولیا استایلز در تریلر پزشکی The God Committee

29 March 2019 - 15:01

کلسی گرمر (‌Kelsey Grammer) و جولی استایلز (Julie Stiles) در تریلر پزشکی The God Committee (کمیته الهی)، به نویسندگی و کارگردانی آستین استارک (Austin Stark) نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم که فیلم‌برداری اش در نیویورک آغاز شده است، به موضوع سیستم پیوند عضو در آمریکا می‌پردازد و دو خط داستانی را روایت می‌کند- در حالی که از طرفی به روایت داستان کمیته پیوند عضو یک بیمارستان می‌پردازد که فقط یک ساعت فرصت دارند تصمیم بگیرند چه کسی باید یک قلب اهدایی را دریافت کند، از طرف دیگر به روایت تأثیر همان تصمیم‌گیری در طول شش سال آینده می‌پردازد. بازیگران دیگر فیلم عبارت‌اند از: کولمن دومینگو (Colman Domingo)، جانین گاروفالو (Janeane Garofalo)، و دن هدایا (Dan Hedaya). در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

نخستین فعالیت استارک در زمینه فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی به درام سیاسی The Runner (دونده) در سال ۲۰۱۵ مربوط می‌شود که نیکولاس کیج (Nicolas Cage) و سارا پاولسون (Sarah Paulson) در آن بازی می‌کردند.

مولی کونرز (Molly Conners)، آماندا بوورز (Amanda Bowers)، وینسنت مورانو (Vincent Morano)، و جین اوستر (Jane Oster) از طرف کمپانی Phiphen Pictures، ایری پینچات (Ari Pinchot)، و جاناتان روبنستین (Jonathan Rubenstein) از طرف کمپانی Crystal City Entertainment، و استارک، بنجی کان (Benji Kohn)، و بینگو گوبلمن (Bingo Gubelmann) از طرف کمپانی Paper Street Films از تهیه‌کنندگان این پروژه هستند. جوآنا میک (Joanna Meek)، ری ماسوکی (Ray Masucci)، اریکا همسون (Erika Hampson)، ریچارد جی. برثی (Richard J. Berthy)، و مارک تراستین (Mark Trustin) از تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. کمپانی The Solution Entertainment Group علاوه بر ارائه حقوق بین‌المللی، این پروژه را در فستیوال فیلم کن به خریداران معرفی می‌نماید.

استارک در مورد فیلم گفت:

تمام خانواده‌ها در سراسر جهان هم‌چنان از معضل کمبود عضو رنج می‌برند. باعث افتخار من است که با چنین مجموعه فوق‌العاده ای- با بازی هنرمندانی مثل کلسی، جولیا، کولمن، جانین، و دن- کار می‌کنم تا بتوانم به سیستم پیوند عضو بعد انسانی‌تری ببخشم.

گرمر اخیراً در Like Father (مثل پدر) از شبکه نتفلیکس بازی کرده است.

استایلز هم اخیراً در Hustlers (کلاهبردارها) در مقابل جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) و کاردی بی (Cardi B.) نقش‌آفرینی کرده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.