پوستر شخصیت‌های اصلی فیلم Aladdin منتشر شد

29 March 2019 - 16:30

دیزنی پوستر شخصیت‌های اصلی فیلم Aladdin «علاءالدین» را منتشر کرد که در بین آن‌ها شاهد جینی با بازی ویل اسمیت (Will Smith) به شکل انسانی و غیرآبی خودش هستیم. این فیلم لایواکشن به کارگردانی گای ریچی (Guy Ritchie) براساس انیمیشن محصول سال ۱۹۹۲ ساخته شده و در آن مینا مسعود (Mena Massoud) در نقش علاءالدین، نیومی اسکات (Naomi Scott) در نقش شاهدخت یاسمین و مروان کنزاری (Marwan Kenzari) در نقش جعفر مشاور بدذات سلطان حضور دارند که می‌خواهد با استفاده از جادوی جینی کنترل شهر عقربه را به دست بگیرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

انیمیشن اصلی Aladdin براساس افسانه‌ای خاورمیانه‌ای از مجموعه داستان‌های هزار و یک شب اقتباس شده بود، و بخش مهمی از رنسانس تبلیغاتی دیزنی در دهه ۹۰ بود. حالا بازسازی آن انیمیشن به صورت لایواکشن ساخته می‌شود، که بخشی از برنامه‌ی دیزنی برای بازسازی دیگر آثار کلاسیک خودش با جلوه‌های ویژه کامپیوتری و به صورت لایواکشن است. البته تاکنون نسخه‌های لایواکشن علاءالدین، جعفر و مهمتر از همه جینی با بازی اسمیت با واکنش خوبی از طرف مخاطبان روبرو نشده‌اند.

در انیمیشن اصلی، صداپیشگی شخصیت جینی برعهده‌ی رابین ویلیامز (Robin Williams) فقید بود، شخصیتی که میل شدیدی به تقلید صدای افراد مشهور داشت. در بازسازی جدید، جینی در حالت غول بودن خودش پوستی آبی رنگ دارد، اما گاهی اوقات هم خودش را به شکل انسان درمی‌آورد، تا هویت خودش را از همه به جز علاءالدین مخفی کند.

واکنش‌ها نسبت به اولین تصویر از جینی آبی رنگ کاملا منفی بود که دلیل خوبی هم داشت. وقتی دیزنی این تصویر را منتشر کرد جلوه‌های ویژه روی این شخصیت هنوز تکمیل نشده بود، و در تریلر کامل Aladdin که ماه بعدش منتشر شد این مشکل تا حدودی برطرف شد. به طور طبیعی، نظرات نسبت به ظاهر اسمیت و لباسش در این فیلم متنوع خواهد بود. چنین نظرات گوناگونی در زمان اکران لایواکشن Beauty and the Beast «دیو و دلبر» هم به وجود آمد که موضوع اصلی آن مقایسه‌ی لباس شخصیت‌ها در فیلم با لباس آن‌ها در انیمیشن اصلی بود.

البته تاکنون نظرات نسبت به حیوانات شخصیت‌های اصلی مثبت بوده است. همانطور که در پوسترها مشاهده می‌کنید، یاگو طوطی جعفر، ابو میمون علاءالدین و راجا ببر یاسمین به صورت موجودات واقع‌گرایانه به تصویر کشیده شده‌اند، که شباهت‌هایی با حیوانات بازسازی‌های The Jungle Book «کتاب جنگل» و The Lion King «شیرشاه» دارند. همچنین یاگو در این بازسازی حرف خواهد زد و صداپیشگی او برعهده‌ی آلن تودیک (Alan Tudyk) است.

فیلم Aladdin در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۹۸)‌ اکران خواهد شد.

 

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.