اولین تصویر فیلم انیمیشنی Batman: Hush منتشر شد؛ تایید گروه صداپیشگان

29 March 2019 - 20:30

اولین تصویر فیلم انیمیشنی Batman: Hush «بتمن: هاش» منتشر شد، و گروه صداپیشگان آن معرفی شدند. Batman: Hush که سال ۲۰۰۲-۲۰۰۳ توسط جف لوب (Jeph Loeb) و جیم لی (Jim Lee) منتشر شد، بخش مهمی از کامیک‌های بتمن بود که در آن برای اولین بار شاهد حضور هاش شرور داستان بودیم: یک روانی با صورت بانداژشده که به دلایلی نامعلوم قصد داشت بتمن را شکست دهد. در این داستان شاهد حضور شخصیت‌های محبوب از جمله متحدان و شروران هستیم، که البته سوپرمن هم در نقشی مهم در آن حضور دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به محبوبیت این خط داستانی، سال‌هاست تمایل زیادی برای تولید فیلمی براساس شخصیت Hush به وجود آمده و در سال ۲۰۱۶ گزارشاتی مبنی بر این منتشر شد که صداپیشگانی از جمله کوین کانروی (Kevin Conroy) در نقش بتمن و مارک همیل (Mark Hamill) در نقش جوکر در این پروژه حضور دارند. دو  سال بعد فیلم انیمیشنی Batman: Hush رسما معرفی شد و تاریخ اکران ۲۰۱۹ برای آن انتخاب شد. ماه ژانویه لیستی از صداپیشگان منتشر شد که به طرز عجیبی کانروی و همیل در آن حضور نداشتند، و به جای آن نام‌های غیرمنتظره‌ای دیده می‌شد.

سایت IGN لیست صداپیشگان Batman: Hush را تایید و اولین تصویر از این فیلم را منتشر کرد. صداپیشگان این فیلم عبارت هستند از: جیسون اومارا (Jason O’Mara) در نقش بروس وین/ بتمن، جنیفر موریسون (Jennifer Morrison) در نقش سلینا کایل/ کت‌وومن، جری اوکانل (Jerry O’Connell) در نقش سوپرمن، ربکا رومین (Rebecca Romijn) در نقش لوئیس لین، رین ویلسون (Rainn Wilson) در نقش لکس لوتر، شان ماهر (Sean Maher) در نقش نایت‌وینگ، بروس توماس (Bruce Thomas) در نقش جیم گوردون، استوارت آلان (Stuart Allan) در نقش دیمین وین، جیمز گرت (James Garrett) در نقش آلفرد، ماوری استرلینگ (Maury Sterling) در نقش هاش، جفری آرند (Geoffrey Arend) در نقش ریدلر، ونسا ویلیامز (Vanessa Williams) در نقش آماندا والر، جیسون اسپایسک (Jason Spisak) در نقش جوکر، آدام گیفورد (Adam Gifford) در نقش بین، پیتون لیست (Peyton List) در نقش پویزن آیوی و بتگرل، داچی آلیسیو (Dachie Alessio) در نقش لیدی شیوا و تارا استرانگ (Tara Strong) در نقش یک گزارشگر.

با توجه به علاقه‌ی شدید کانروی و همیل برای حضور در این پروژه، خیلی عجیب است که با وجود سابقه‌ی این دو در انیمیشن‌های بتمن، آن‌ها در این پروژه حضور ندارند. البته جیسون اومارا قبلا هم صداپیشگی بتمن را برعهده داشته و دیگر صداپیشگان مثل جری اوکانل، رین ویلسون و ربکا رومین نام‌های آشنایی برای طرفداران انیمیشن‌های دی‌سی هستند. البته در گروه صداپیشگان شاهد سورپرایزهای جالبی هستیم. پیتون لیست قبلا در سریال Gotham «گاتهام» نقش پویزن آیوی را بازی کرده، پس حضور او نشانه‌ی جالبی از تداوم فرنچایز بین آثار مختلف دی‌سی است و تارا استرانگ قبلا نقش هارلی کوئین را در دیگر انیمیشن‌های بتمن بازی کرده است. آیا او به صورت مخفیانه قرار است در Batman: Hush دوباره نقش خودش را بازی کند؟

در تصویری که از این فیلم منتشر شده شاهد نسخه‌ی هاش از بتمن هستیم. در مورد این تصویر هم کاملا مشخص است فیلم Batman: Hush از نظر بصری شباهت‌های زیادی به دیگر فیلم‌های انیمیشنی دنیای بتمن مثل Gotham Knight «شوالیه گاتهام» و Son of Batman «پسر بتمن» دارد.

فیلم Batman: Hush تابستان ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.