تام هنکس در حال مذاکره برای بازی در فیلم الویس پرسلی

29 March 2019 - 21:30

تام هنکس (Tom Hanks) در حال مذاکره برای بازی در زندگی‌نامه الویس پرسلی است که توسط باز لورمن (Baz Luhrmann) برای برادران وارنر ساخته می‌شود. این جدیدترین فیلم سازنده The Great Gatsby و Moulin Rouge است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هنوز بازیگر نقش پرسلی مشخص نشده و گویا هنوز شخص خاصی برای این نقش در نظر گرفته نشده است. اگر هنکس با استودیو به توافق برسد، نقش تام پارکر، مدیر افسانه‌ای تمام عمر الویس، را بازی می‌کند.

لورمن این فیلم را به همراه کاترین مارتین (Catherine Martin) می‌سازد. این دو از زمان ساخت The Great Gatsby با هم همکاری داشته‌اند. گیل برمن (Gail Berman) تهیه‌کننده کار است.

این فیلم به دوران ظهور و اوج پرسلی و رابطه‌اش با پارکر می‌پردازد. پارکر، کلاهبردار آلمانی بود که هیچ وقت شهروند آمریکا نشد و سمت افتخاری کلنل را دریافت کرد. او از اواسط دهه ۵۰ مدیر برنامه‌های الویس شد و تحت تاثیر استعداد پرسلی قرار گرفت‌. او ظرف دو سال به تمانی مدیران و مسئولین این خواننده رشوه داد تا خودش همه کاره شود. او پرسلی را به سمت صحنه بین‌المللی هدایت کرد و او را به جایی رساند که آمریکا تا آن زمان به خود ندیده بود.

لورمن فیلم‌نامه کار را با کرگ پیرس (Craig Pearce) نوشت که فیلم‌نامه Great Gatsby و Moulin Rouge را نوشته بود. قرار است فیلم‌برداری پاییز شروع شود لذا هنکس زمان زیادی برای آماده شدن دارد. این بازیگر سر کار Bios، درام علمی‌تخیلی Amblin Partners، است و قرار است در فیلم News of the World، اقتباس رمان پولت جیلز (Paulette Jiles) به کارگردانی پل گرین‌گرس (Paul Greebgrass) ایفای نقش کند.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.