تریلر فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark منتشر شد

30 March 2019 - 11:00

علاقه‌ی گی‌یرمو دل تورو (Guillermo Del Toro) به Scary Stories to Tell in the Dark «داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی» از سال‌ها پیش آغاز شده است. او این سری کتاب را در نوجوانی کشف کرد و گفته هرگز از کابوس‌های آن بهبودی نیافته است، با این حال او این داستان‌ها را برای فرزندانش هم گفته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دل تورو برای کارگردانی Scary Stories to Tell in the Dark که یک پروژه‌ی شخصی برای او به حساب می‌آید آندره اوردال (André Øvredal) کارگردان فیلم Trollhunter را انتخاب کرده است. داستان‌های زیادی در این سری وجود دارند، اما دل تورو و همکارانش در اتاق نویسندگی فقط پنج یا شش داستان را برای روایت در این فیلم انتخاب خواهند کرد. دل تورو همچنین گفته این فیلم با رده سنی PG-13 منتشر خواهد شد، چون مخاطبان اصلی این داستان‌ها نوجوانان هستند.

اوردال درباره‌ی فیلم گفته است:

این یک فیلم آنتولوژی نیست. این فیلمی دوساعته با داستانی منسجم است، و تمام داستان‌ها در داستان اصلی به یکدیگر می‌پیوندند.

فیلم Scary Stories to Tell in the Dark که ناتالی گانزورن (Natalie Ganzhorn)، گابریل راش (Gabriel Rush)، آستین آبرامز (Austin Abrams)، آستین زجور (Austin Zajur)، مایکل گارزا (Michael Garza) و زوئی کولتی (Zoe Colletti) در آن حضور دارند در تاریخ ۹ اوت ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.