کیلین مورفی در حال مذاکره برای بازی در دنباله A Quiet Palce

30 March 2019 - 13:30

ستاره‌ی سریال Peaky Blinders و همکار همیشگی کریستوفر نولان (Christopher Nolan)، کیلین مورفی (Cillian Murphy) در حال مذاکره برای بازی در دنباله A Quiet Place محصول کمپانی پارامونت است تا هم‌بازی امیلی بلانت (Emily Blunt) شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بلانت و ستاره‌های کودک فیلم، میلیسنت سیموندز (Millicent Simmonds) و نوا جوپ (Noah Jope) نقش‌های خود را مجددا ایفا می‌کنند. آن‌ها اعضای خانواده‌ای هستند که با موجودات شکارچی حساس به صدا مبارزه می‌کنند. جان کرازینسکی (John Krasinski) برای کارگردانی فیلم بازگشته و فیلم‌نامه را می‌نویسد.

جزئیات پیرامون داستان فیلم مخفی نگه داشته شده‌اند اما منابع خبری اعلام کردند که مورفی نقش مردی را بازی می‌کند که قصد دارد با نیت مرموزی به این خانواده ملحق شود.

این فیلم تابستان امسال جلوی دوربین می‌رود و اندرو فرم (Andrew Form)، برد فولر (Brad Fuller) و مایکل بی (Michael Bay) آن را تولید می‌کنند.

فیلم اول توانست به فروش جهانی ۳۴۰ میلیون دلار دست یافت درحالیکه بودجه ۱۷ میلیون دلاری در اختیار داشت. دنباله A Quiet Place در تاریخ ۱۵ مه ۲۰۲۰ روی پرده نقره‌ای می‌رود.

مورفی در حال حاضر نقش توماس شلبی را در سریال درام تاریخی Peaky Blinders بازی می‌کند. علاقه‌مندان به سینما او را با نقش جاناتان کرین ملقب به The Scarecrow در سه‌گانه بتمن بیاد دارند.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.