پیوستن بو برنهام، الیسون برای، کانی بریتون، و آدام برودی به تیم بازیگران Promising Young Woman

30 March 2019 - 13:59

بو برنهام (Bo Burnham)، الیسون برای (Alison Brie)، کانی بریتون (Connie Britton)، و آدام برودی (Adam Body) به تیم بازیگران تریلر Promising Young Woman (زن جوان خوش آتیه) پیوستند. در این فیلم کری مولیگان (Carey Mulligan) هم حضور دارد که نقش یک دانشجوی انصرافی از مدرسه پزشکی را بازی می‌کند که اتفاق بدی در گذشته مدام آزارش می‌دهد و شب‌ها یک زندگی پنهانی را برای خودش می‌گذراند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

امرالد فنل (Emerald Fennel) این فیلم را نوشته و کارگردانی می‌کند، که در واقع پس از بازی در سریال‌هایی مثل Call the Midwife (با ماما تماس بگیر) و The Crown (تاج)، این فیلم نخستین تجربه کارگردانی فیلم سینمایی وی به ‌شمار می‌رود. و بازیگران دیگر این فیلم عبارت‌اند از: لاورن کاکس (Laverne Cox)، جنیفر کولیج (Jennifer Coolidge)، مکس گرینفیلد (Max Greenfield)، کریستوفر مینتز-پلیس (Christopher Mintz-Plasse)، سم ریچاردسون (Sam Richardson)، و مولی شنون (Molly Shannon).

تولید پروژه همین هفته در لس‌آنجلس با پرسنلی متشکل از طراح تولید: مایکل پری (Michael Perry)، طراح لباس: نانسی استینر (Nancy Steiner)، و مدیر تصویربرداری: بنجامین کراسون (Benjamin Kracun) آغاز گشت.

خود فنل به همراه کمپانی‌های فیلم‌سازی FilmNation و LuckyChap Entertainment از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. کمپانی FilmNation تهیه کننده اجرایی است، و فیونا والش هینز (Fiona Walsh Heinz) هم دستیار تهیه‌کننده می‌باشد.

کمپانی‌های Focus Features و Universal Pictures International فیلم را در سراسر جهان به جز کشورهای استرالیا، نیوزلند، بنلوکس، اسرائیل، یونان، خاورمیانه، CIS، و آفریقای جنوبی توزیع خواهد کرد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.