اولین تجربه کارگردانی دیوید اویلوو با The Water Man

30 March 2019 - 14:30

دیوید اویلوو (David Oyelowo) بازیگر فیلم Selma، اولین کارگردانی خود را با فیلم The Water Man به تهیه‌کنندگی اپرا وینفری (Oprah Winfrey) تجربه می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اویلوو سازنده و بازیگر فیلم در کنار روساریو داسون (Rosario Dawson)، لانی چاویس (Lonnie Chavis)، آمیا میلر (Amiah Miller)، آلفرد مولینا (Alfred Molina) و ماریو بلو (Maria Bello) است.

اما نیدل (Emma Needell) نویسنده The Water Man است که بهار امسال در اُرگون جلوی دوربین رفت.

این درام درباره پسر جوانی با بازی چاویس است که سعی دارد مادرش را از بیماری سرطان نجات دهد، درحالیکه دنبال گدایی در شهر به نام The Water Man است که گفته شده مرگ را شکست داده است. اویلوو نقش پدر این پسر را بازی می‌کند.

فیلم‌نامه نیدل به دیزنی فروخته شد و حالا ShivHans Pictures روی فیلم سرمایه‌گذاری کرده و فیلم را به همراه Yoruba Saxon و Harpo Films می‌سازد.‌ کارلا گاردینی (Carla Gardini)، شیوانی راوات (Shivani Rawat) و مونیکا لوینسون (Monica Levinson) تولیدکنندگان فیلم هستند.

اویلوو در بیانیه‌ای اظهار داشته:

نوشته‌ی اما نیدل بسیار نادر است، فیلم‌نامه زیبایی که دلتان را می‌برد و ذهنتان را به چالش می‌کشد درحالیکه روح‌تان را صیقل می‌دهد. از ساخت فیلم این داستان بسیار خوشحالم.

اویلوو به زودی در Chaos Walking، فیلم ماجراجویی Come Away و Les Miserables می‌بینیم.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.