دی‌سی اولین تصویر از Stargirl را منتشر کرد

30 March 2019 - 15:30

امروز دنیای دی‌سی اولین تصویر از برک باسینگر (Brec Bassinger) در نقش کورتنی وایتمور/استارگرل در سریال تلویزیونی جدیدی براساس این شخصیت را منتشر کرد. ظاهر او همانند برخی از شخصیت‌های Doom Patrol است که شاید بدلیل شباهت با کار نویسنده و تولید کننده آن، جوف جونز (Geoff Johns) خیلی عجیب نباشد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

جونز در اینباره گفته:

هیچ شخصیت کمیکی به اندازه استارگرل برای من جذاب نیست. بعد از جستجو فراوان و گسترده‌ای که انجام دادم، هیچ بازیگری روی این سیاره به اندازه برک باسینگر برای این شخصیت بهتر نبود.
گرما، قدرت، شوخ‌طبعی و انرژی مثبت برک هسته اصلی شخ۱یت کورتنی وایتمور است. خیلی خوشحالم او این نقش را بازی می‌کند.

طبق آنچه در بیوگرافی رسمی این شخصیت آمده، کورتنی وایتمور باهوش، ورزشکار و مهربان است. زندگی عالی این نوجوان دبیرستانی با ازدواج مادر و نقل مکان خانواده جدیدش از لس‌آنجلس، کالیفرنیا به بلو ولی، نبراسکا دستخوش تغییرات می‌شود.

او که سعی دارد در مدرسه جدیدش جا بیفتد، دوستان جدید پیدا کند و با خانواده جدیدش بسازد، متوجه راز ناپدری‌اش می‌شود؛ او دنباله‌رو یک ابر قهرمان بوده است.

کورتنی با قرض گرفتن تمامی وسایل کهکشانی قهرمان گمشده، الهام‌بخش نسل جدیدی از ابر قهرمانان می‌شود.

باسینگر علاوه بر All Night و School of Rock در فیلم‌های The Goldbergs, The Haunted Hathaways و Code Black و همچنین Liar Liar Vampire ایفای نقش کرده است.

او در اوایل کارش نقش بلا را در فیلم Bella & the Bulldogs شبکه نیکلودین بازی کرد. او اخیرا در Status Update با راس لینچ (Ross Lynch) و اولویا هولت (Olivia Holt) و در Saturday Night at the Starlight با ابیگل برسلین (Abigail Breslin) و مایکل مدسن (Michael Madsen) هم‌بازی بوده‌ است.

گرگ برلنتی (Greg Berlanti)، جوف جونز و سارا اسکچر (Sarah Schechter) تهیه‌کنندگان اجرایی استارگرل هستند که براساس شخصیت‌های دی‌سی ساخته‌ی جوف جونز هستند. این سریال رد Berlanti Productions و Mad Ghost Productions با مشارکت بخش تلویزیونی برادران وارنر می‌سازند. جونز قسمت اول را قلم می‌زند.

استارگرل داستات کورتنی وایتمور، دختر دبیرستانی تحت تاثیر گروهی از قهرمانان جوان است که می‌خواهند جلوی تبهکاران قدیمی بایستند. این درام جدید استارگرل و تیم اولیه ابر قهرمانان، Justice Society of America، را نشان می‌دهد. این پروژه درباره شخصیتی است که تهیه‌کننده اجرایی کار جوف جونز بعنوان نویسنده کمیک در سال ۱۹۹۹ بود که با الهام از خواهرش که در حادثه هوایی ۱۹۹۶ کشته شد، نوشت.

سریال استارگرل با بازی لوک ویلسون (Luke Wilson)، امی اسمارت (Amy Smart)، جول مک‌هیل (Joel McHale) از شبکه پخش دی‌سی اوایل ۲۰۲۰ پخش می‌گردد.

منبع: کامیک‌بوک

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.