تاریخ پخش سریال Swamp Thing اعلام گردید

30 March 2019 - 21:36

امروز در WonderCon و DC Universe اعلام کرده است که، سریال Swamp Thing در تاریخ ۳۱ مه ۲۰۱۹ پخش خواهد شد. این سریال ابی ارسین (Abby Arcane) را دنبال می‌کند، که مشغول تحقیق بر روی یک باتلاق است که حاوی یک ویروس مرگبار بوده، و در شهر کوچک Louisiana واقع است. به زودی ابی کشف می‌کند که این باتلاق سرشار از رازهای مرموز و وحشتناک نیز هست. این سریال با سریال‌های قبلی تلویزیونی که شما مشاهده کردید، شکل متفاوتی دارد. این پایه‌های ترسناک سریال توسط تهیه‌کنندگان اجرایی جیمز ون (James Wan)، مارک ورهیدن (Mark Verheiden)، گری داورمن (Gary Dauberman)، مایکل کلیر (Michael Clear9) و لن ویسمن (Len Wiseman) گذاشته شده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

زمانی که محقق CDC، یعنی ابی ارسن به خانه‌ی دوران کودکی‌اش Houma واقع در Louisiana بازمی‌گردد، و به بررسی این ویروس کشنده در باتلاق می‌پردازد، او با یک دانشمند به‌نام الک هولند (Alec Holland) آشنا می‌شود، که آن دو با هم قصد کشف رازهای این باتلاق مرگبار را، برای اهداف شخصی خودشان دارند. ابی متوجه می‌شود که این باتلاق رازهای ترسناک و بسیار حیرت‌آوری دارد و عشق پنهانی زندگی‌اش شاید هنوز نمرده باشد. از بازیگران این سریال می‌توان به جنیفر بیلز (Jennifer Beals)، اندی بین (Andy Bean)، ویرجینیا مدسن (Virginia Madsen) و بیشتر اشاره کرد.

در طول مصاحبه‌ای در ماه گذشته، گری داورمن اشاره کرد که او و تیمش تجربه‌ی، یک الهام ترسناک از سبک کتاب‌های الن مور (Alan Moore) را داشتند. صحبت‌های داورمن طی این مصاحبه:

ما همیشه سعی می‌کردیم که تا جایی که می‌توانیم Swamp Thing را خشن‌تر و با موضوعات ترسناک که مخصوص بزرگسالان است همراه کنیم و گرافیک را به تصویر بکشیم. از آن‌جایی که ما می‌خواستیم از طریق DC streaming service فیلم را تهیه کنیم، آن‌ها ما را تحت فشار زیادی قرار دادند. ما تمام تلاشمان را با الهام از کتاب الن مور در سریال Swamp Thing کردیم. طرفداران سریال خواهند فهمید که این یک داستان جادویی، عجیب و ترسناک است. ما واقعا می‌خواستیم آن استانداردهایی که الن مور در دهه‌ی ۸۰ رعایت کرده بود، در فیلم مطاقبت دهیم.

منبع: ComicBook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.