کمپانی Saban Films و فیلم Light of my Life با بازی کیسی افلک

30 March 2019 - 17:03

کمپانی Saban Films، حقوق آمریکا را برای نخستین فیلم داستانی کیسی افلک (Casey Afleck) به نام Light of my Life  (نور زندگی من) کسب نمود. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

افلک علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه این فیلم و کارگردانی آن، در کنار آنا نیوسکی (Anna Pniowsky) و الیزابت موس(Elisabeth Moss) در این فیلم درام نقش‌آفرینی هم می‌کند. این فیلم که به موضوع نجات و بقا می‌پردازد، برای نخستین بار در برلین ارائه شد. بیل برومایلی (Bill Bromiley) از عوامل کمپانی Saban Films، طی بیانیه‌ای گفت:

این پروژه برای فیلم سازانی که اقدام به ساخت چنین فیلم زیبا و ظریف، با بازی‌ها و نقش‌آفرینی های فوق‌العاده ای کرده‌اند، یک پروژه پر شور و هیجان بوده است.

درام Light of my Life، داستان یک پدر (با بازی افلک) و فرزندی (با بازی نیوسکی) را روایت می‌کند، که یک دهه بعد از این‌که یک اپیدمی نیمی از جمعیت جهان را نابود می‌کند، به اطراف جامعه سفر می‌کنند. همان‌طور که پدر در تلاش است تا به هر قیمتی شده از پسرش مراقبت کند، سرشت انسانی و عشق و محبت شان هم آزموده می‌شود.

کمپانی Black Bear Pictures، از سرمایه‌گذاران این فیلم است. و تدی شوارزمن (Teddy Schwarzman) و افلک از طرف کمپانی Black Bear، هم از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. جان پاورز میدلتون (John Powers Middleton) هم تهیه‌کننده دیگر فیلم می‌باشد.

مایکل هملر (Michael Heimler) و بن استیلمن (Ben Stillman) از طرف کمپانی Black Bear، و ویتیکر لدر (Whitaker Lader) از طرف کمپانی Sea Change هم از تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

شوارزمن نیز افزود:

به نمایندگی از تمام کسانی که به نحوی در ساخت Light of my Life نقش داشتند، جا دارد از کمپانی Saban Films به علت اشتیاقشان، مسئولیت‌پذیری شان، و حمایتشان قدردانی کنم.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.