تریلر کامل فصل ششم سریال The 100: ورود کلارک و بلامی به دنیایی جدید

30 March 2019 - 18:30

سریال‌های کمی در تلویزیون وجود دارند که به اندازه‌ی فصل ششم سریال The 100 «صد نفر» تمایل زیادی به نوآوری داشته باشند. ابتدا در پایان فصل چهارم، این سریال همه‌چیز را نابود کرد تا پرش زمانی پنج ساله‌ای به وجود بیاورد، و چون نمی‌خواست مدت زیادی در سرزمینی هسته‌ای ادامه پیدا کند همین کار را دوباره در پایان فصل پنجم انجام داد. نتیجه‌ی این کار پرش زمانی بزرگ و تغییر مکانی به دنیای وحشیانه‌ی جدیدی است که به اندازه‌ی همان دنیایی که کلارک (با بازی الیزا تیلور (Eliza Taylor)) و بلامی (با بازی باب مورلی (Bob Morley)) فکر می‌کردند از آن فرار کرده‌اند بی‌رحم و دیوانه‌وار است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این شروعی تازه و جدید برای سریالی است که براساس درگیری همیشگی شخصیت‌ها بنا شده و از دیدگاه گروه پرتعداد بازیگرانش روایت می‌شود. این سریال آنقدر به برنامه‌های خودش برای آینده مطمئن است که فصل ششم را آغاز دورانی جدید خطاب می‌کند، که یعنی پنج فصل قبلی بخشی از داستانی بزرگتر بوده‌اند که حالا به پایان رسیده است. حالا زمان آن رسیده تا پیش‌بینی کنیم The 100 از این پس چه مسیری را پیش خواهد گرفت، و چه مقدار از تمایل شخصیت‌هایش به خشونت و درگیری همچنان در وجود آن‌ها باقی مانده است.

همانطور که در این تریلر می‌بینید، این دنیای جدید در نگاه اول در مقایسه با دنیای ویرانی که بازمانده‌ها از آن فرار کرده‌اند یک آرمان‌شهر واقعی است. البته همه‌چیز خیلی عجیب و غریب به نظر می‌آید، اما حداقل از نظر ظاهری خیلی بهتر از ابرهای هسته‌های و باران رادیواکتیو است. متاسفانه هرجا کلارک و دوستانش می‌روند، دردسر هم به دنبال آن‌ها می‌آید. این تریلر هم از تمام زمان چهاردقیقه‌ای خودش برای توضیح اینکه چه حوادث بدی ممکن است در این دنیای جدید اتفاق بیفتد استفاده می‌کند.

درگیری‌های کوچک برای به دست گرفتن کنترل فضای قابل حیات و منابع با مقادیر بیشتری از همین درگیری‌ها جایگزین شده، اما همچنین تهدید بزرگتری به نام جنون خسوف به وجود آمده که بهترین روش برای معرفی بازمانده‌ها به میزبانان جدیدشان نیست. علاوه بر بلایای آسمانی، نکات جدیدی در فصل جدید The 100 وجود دارند که شاید طرفداران قدیمی این سریال برای تطبیق پیدا کردن با آن به زمان بیشتری نیاز داشته باشند.

اگر این تغییرات در سریال موفق ظاهر شوند، پیامی به شبکه CW و نویسندگان سریال می‌دهد که سریال The 100 نه تنها در مقابل اختلافات ساختاری مقاومت می‌کند، بلکه وقتی دچار چنین مشکلاتی می‌شود موفق‌تر ظاهر می‌شود. این ریسک بزرگی برای سازندگان است، اما ریسکی که اگر جواب دهد سود زیادی برای آن‌ها خواهد داشت.

پخش فصل ششم سریال The 100 از ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) آغاز خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.