جیمز گان تریلر کامل فیلم ترسناک Brightburn را منتشر کرد

30 March 2019 - 19:00

جیمز گان (James Gunn) پس از استخدام مجدد برای کارگردانی فیلم ابرقهرمانی Guardians of the Galaxy Vol. 3 «نگهبانان کهکشان ۳»، دوباره به رسانه‌های اجتماعی برگشته است و از اعتبار خودش برای تبلیغ فیلم Brightburn «برایت‌برن» چهارمین فیلم ابرقهرمانی که او تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد استفاده کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

او در توئیتی که در کنار آن تریلر جدید فیلم را منتشر کرده نوشته است:

ما از تمام وجودمان برای تولید این فیلم مایه گذاشته‌ایم. در ۲۴ مه (۳ خرداد) برای تماشای این فیلم در سینماها به ما بپیوندید.

این اولین پست گان در توئیتر پس از اعلام استخدام مجدد خودش توسط دیزنی برای کارگردانی Guardians of the Galaxy Vol. 3 است؛ او از ژوئیه ۲۰۱۸ تا چند هفته پیش هیچ پستی در توئیتر منتشر نکرده بود. هنوز مشخص نیست ترویج فیلم Brightburn نشانگر حضور مداوم او در رسانه‌های اجتماعی است یا خیر.

نویسندگی فیلم Brightburn برعهده‌ی برایان و مارک گان (Brian and Mark Gunn) برادر و پسرعموی جیمز گان بوده و دیوید یاروسکی (David Yarovesky) کارگردانی آن را برعهده دارد. این فیلم نسخه‌ای متفاوت از داستان سوپرمن است که در آن بچه‌ی بیگانه‌ای که توسط خانواده‌ای اهل کانزاس با بازی الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) و دیوید دنمن (David Denman) به سرپرستی گرفته شده به جای قهرمان شدن به تهدیدی برای بشریت تبدیل می‌شود.

فیلم Brightburn در تاریخ ۲۴ مه (۳ خرداد) اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.