داستان فیلم جدید Jumanji چه خواهد بود و چه بازیگرانی در آن حضور دارند؟

25 September 2016 - 10:00

دوران دنباله‌ها، بازسازی‌ها و ریبوت‌های دنیای سینما پیش روی ماست و این بدین معنی است که بسیاری فیلم‌های گذشته، با استایلی جدید و برای مخاطبانی جدید بازسازی خواهند شد. درست در آخر همین هفته بازسازی مجدد از فیلم بازسازی شده The Magnificent Seven «هفت دلاور» ساخته آنتونیو فوکوآ (Antoine Fuqua)، با جمعی از بازیگران سرشناس راهی سینماها شد. در همین راستا، دوین راک جانسون (Dwayne “The Rock” Johnson) سال آینده در سفری هیجان‌انگیز، طرفداران را در قالب فیلم Jumanji با خود همراه خواهد کرد. فیلم قرار است ادامه داستانی باشد که در سال ۱۹۹۵ توسط رابین ویلیامز (Robin Williams) به پرده سینما آمد ولی قالب و فضای آن در عصر حاضر خواهد بود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

حال که پروسه ساخت فیلم به طور رسمی شروع شده‌است، مشخص بود که در همین روزها خبرهایی پیرامون بازیگران جانبی و داستان کلی آن منتشر خواهد شد. برخلاف فیلم اوریجینال که در آن بازی در دنیای واقعی جریان داشت که آلن پریش در آن زندگی می‌کرد، بازیگران برای بازی جومانجی، وارد دنیای بازی خواهند شد. به علاوه، بازیگرانی که قرار است در بازی جومانجی شرکت کنند، مشخص شدند.

 به گزارش THR آلکس ولف (Alex Wolff) نقش اسپنسر را خواهد داشت، کسی که آواتار او در بازی شخصیت دکتر اسمالدر بریواستون (Dr. Smolder Bravestone) با بازی جانسون خواهد بود. ولف نامی در حال پیشرفت در هالیوود است و پس از سریال Naked Brothers Band، می‌توانید او را در فیلم Patriot’s Day «روز میهن پرستی» ببینید. در کنار او، کسانی که قرار است در فیلم به بازی بپردازند مدیسون ایسمن (Madison Iseman)، مورگان ترنر (Morgan Turner) و سرداریوس بلین (Ser’Darius Blain) خواهند بود. جانسون این خبر را به طور رسمی در حساب کاربری خود در توئیتر منتشر کرد و به بازیگران جوان جومانجی خوش‌آمد گفت.

jumanji3

در کنار بازیگران جوان جومانجی، Deadline فاش کرد که ریس داربی (Rhys Darby) نیز در نقش نایجل به فیلم اضافه شده‌است. با تکمیل بازیگران فیلم، هنوز نامشخص است که داربی یکی از کاراکترهای درون بازی خواهد بود یا والدین یکی از نوجوانان. در مورد بازیگران جوان، امکان دارد که آواتار بلین در بازی کوین هارت (Kevin Hart) باشد. در مورد ایسمن و ترنر، کرن گیان (Karen Gillan) تنها بازیگر زنی است که می‌تواند به عنوان آواتار در بازی جومانجی استفاده شود؛ که به این موضوع می‌انجامد که آواتار یکی از دخترها در بازی می‌تواند کاراکتر جک بلک (Jack Black) باشد.

این جزئیات در مورد بازیگران فیلم، تصمیم بسیار جالبی را در مورد فیلم مشخص می‌کند. به جای نمایش جوانجی به عنوان یک بازی تخته‌ای، این بازی به عنوان یک گیم ویدیویی تعاملی معرفی خواهد شد که در دنیای امروز قابل ارتباط‌تر به نظر می‌رسد. با این نظریه، آیا می‌توان این برداشت را داشت که در دنیای فیلم، بازی جومانجی به قدری محبوب شده‌است که آن را تبدیل به یک بازی ویدیویی کرده‌اند؟ این موضوع قطعا امکان پذیر است، مخصوصا که در فیلم اول، طبیعت اتفاقات حالتی عمومی داشت. این فیلم به طور قطع کمدی و اکشنی کامل خواهد بود، ولی برای اطمینان از موفقیت آن باید منتظر ماند.

جومانجی در تاریخ ۶ مرداد ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.