پوستری جذاب و رنگارنگ از فیلم ابرقهرمانی Dark Phoenix منتشر شد

30 March 2019 - 20:30

سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) نویسنده و کارگردان فیلم ابرقهرمانی Dark Phoenix «دارک فینیکس» قبلا گفته بود در ساخت این اسپین‌آف دنیای X-Men «مردان ایکس» به شدت از فیلم Thor: Ragnarok «ثور: رگنراک» ساخته‌ی تایکا وایتیتی (Taika Waititi) الهام گرفته است. حالا کمپانی فاکس قرن بیستم برای اثبات این قضیه پوستر جدیدی از این فیلم منتشر کرده که کاملا یادآور حال و هوای کیهانی و رنگارنگ دنیای وایتیتی است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم Dark Phoenix، جین گری (با بازی سوفی ترنر (Sophie Turner)) حین عملیاتی در فضا، نیرویی کیهانی را به خودش جذب می‌کند که باعث می‌شود کنترل قدرت‌های تله‌پاتیک (خواندن ذهن دیگران) و تله‌کینتیک (حرکت دادن اشیا از دور) خودش را از دست بدهد و این قدرت‌ها را علیه عزیزانش آزاد کند. انرژی آتشین در کنار این قدرت‌ها کاملا با طراحی خاص این پوستر همخوانی دارد.

کینبرگ درباره‌ی این فیلم و پوستر جدیدش گفته است:

سوفی مرکز اصلی فیلم است، به همین دلیل او تنها کسی است که در این پوستر حضور دارد. تمام فیلم حول او می‌چرخد. این فیلمی است که وارد فضا می‌شود و حال و هوایی کیهانی دارد، تقریبا مثل کاری که وایتیتی با فیلم ثور کرد – البته لحن فیلم ما با آن فیلم کاملا فرق دارد. اما از نظر ساخت فیلمی شخصیت‌محور که همچنان بامزه و سرگرم‌کننده است فیلم‌های ما با هم شباهت‌هایی دارند.

فیلم Dark Phoenix در تاریخ ۷ ژوئن (۱۷ خرداد ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: اینترتینمنت ویکلی

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.